موتو تب G70 با نمایشگر ۱۱ اینچی و تراشه‌ی Helio G90T مدیاتک در هند معرفی شد

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت موتو تب G70 با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی 2K و پردازنده‌ی Helio G90T مدیاتک در هند رونمایی شد.
تبلیغات

موتورولا در اکتبر سال گذشته با معرفی موتو تب G20 فعالیت خود را در بازار تبلت‌های اندروید مجدداً از سر گرفت. موتو تب G20 در‌ واقع تبلتی برای کودکان بود که از نمایشگر هشت اینچی IPS با وضوح HD پلاس بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به تراشه‌ی Helio P22T، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز بود و ظاهر آن نیز ویژگی خاصی نداشت. موتورولا اکنون تبلت اندرویدی جدیدی به‌‌ نام موتو تب G70 را در هند معرفی کرده که نسبت به G20 پیشرفت‌های درخورتوجهی روی آن اعمال شده است.

به گزارش XDA، موتو تب G70 نسبت به G20 از طراحی بسیار جذاب‌تری بهره می‌برد. پنل پشتی این محصول از دو‌ رنگ تشکیل شده و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نیز باریک است. این محصول از سیستم-روی-چیپ (SoC) مدیاتک G90T بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن اشاره کرد و بنابراین نباید از نظر عملکرد، انتظار خیلی زیادی از این تبلت داشته باشید؛ اما این دستگاه برای کاربرانی که به تماشای محتوا علاقه دارند انتخاب خوبی محسوب می‌شود زیرا از یک نمایشگر ۱۱ اینچی 2K از نوع IPS بهره می‌برد که روشنایی آن نیز به ۴۰۰ نیت می‌رسد.

موتو تب G70

موتو تب G70 به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 مجهز شده که کنار آن یک فلاش LED تعبیه شده است. دوربین سلفی این تبلت هشت مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم آن F/2.2 است. از نظر قابلیت‌های ارتباطی، G70 موتورولا از شبکه‌های 4G LTE، وای‌فای، بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۱ و درگاه یواس‌بی سی پشتیبانی می‌کند. این محصول از باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و علاوه‌براین از فناوری شارژ سریع ۲۰ وات هم پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین گواهی IP52 دارد که این یعنی در‌ برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. موتو تب G70 به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

ابعاد موتو تب G70 معادل ۲۵۸٫۴ در ۷٫۵ در ۱۶۳ میلی‌متر و وزن آن ۴۹۰ گرم است.

قیمت و زمان عرضه

موتو تب G70 از ۲۲ ژانویه قابل سفارش خواهد بود. این تبلت به‌طور انحصاری با قیمت ۲۱۹۹۹ روپیه (حدود ۲۹۵ دلار) از‌ طریق فلیپ‌کارت در‌ دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات