موتورولا اج 30 اولترا با قلم هوشمند و قاب مخصوص وارد بازار می‌شود

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا گوشی پرچم‌دار جدید اج X30 خود را با نام اج ۳۰ اولترا در خارج از چین عرضه خواهد کرد. این گوشی از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند و قاب مخصوصی برای نگه‌داری آن در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، موتورولا برای رونمایی گوشی‌ پرچم‌دار موتورولا اج ۳۰ اولترا (Motorola Edge 30 Ultra) در بازارهای جهانی آماده می‌شود. اطلاعات جدیدی که توسعه‌دهندگان XDA به‌اشتراک گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که مدل اولترا از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. طبق تصویر شماتیک پایین، شرکت مذکور قاب فولیو (Folio) مخصوصی طراحی کرده است که می‌تواند برای نگه‌داری قلم استفاده شود.

گفته می‌شود که قلم هوشمند موتورولا ازطریق بلوتوث با گوشی هوشمند جفت می‌شود. این قلم از قابلیت Air Gestures (کنترل عملکردها بدون لمس صفحه) و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌توان از ویژگی Air mouse (کنترل از راه دور نمایشگر خارجی مثلا رایانه) استفاده کرد.

قلم هوشمند موتورولا اج ۳۰ اولترا

قلم هوشمند اج ۳۰ اولترا با قلمی که در گوشی میان‌رده‌ی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ (Moto G Stylus 2022) عرضه می‌شود، تفاوت خواهد داشت. قلم هوشمند جدید احتمالاً مانند S Pen طراحی‌شده برای گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ پیشرفته خواهد بود.

قاب فولیو مخصوص موتورولا Edge 30 Ultra را می‌توان برای قراردادن قلم هوشمند در پشت استفاده کرد. زمانی‌که قلم بیرون از قاب قرار داشته باشد و برای مدت طولانی از آن استفاده نشود، گوشی به کاربر هشدار می‌دهد. کاربران می‌توانند برنامه‌ای را طوری تنظیم کنند که وقتی قلم از قاب خارج می‌شود، به‌طور خودکار فعال شود و هنگامی‌که داخل قاب نگه‌داری می‌شود، به‌طور خودکار شارژ شود.

قاب فولیو مخصوص موتورولا اج ۳۰ اولترا

در بخش جلو قاب، یک نوار باز در مرکز برای مشاهده‌ی صفحه‌نمایش وجود خواهد داشت. این نوار می‌تواند محتوای صفحه‌نمایش همیشه‌روشن مانند زمان و تاریخ و اعلان‌ها را نشان دهد. اگر تماس ورودی وجود داشته باشد، کاربران می‌توانند ازطریق نوار نمایشگر بدون بازکردن قاب به آن پاسخ دهند یا رد کنند.

براساس ادعای این گزارش، «قاب فولیو» نام تجاری نهایی نیست و احتمالاً موتورولا آن را با نام دیگری معرفی می‌کند. افزون‌براین، مشخص نیست که قلم اسمارت استایلوس و قاب فولیو درکنار Edge 30 Ultra رونمایی خواهند شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات