پنل‌های OLED آیپد ۲۰۲۴ اپل احتمالاً توسط ال‌جی دیسپلی تولید می‌شود

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌‌ نظر می‌رسد که هنوز امیدی برای آیپدهای OLED وجود دارد؛ زیرا ال‌جی به‌‌ عنوان تأمین‌کننده‌ی صفحه‌نمایش‌های OLED، کارخانه‌ی خود را در کره جنوبی گسترش می‌دهد.
تبلیغات

یک گزارش جدید اطلاعات جالبی را در‌ مورد خط تولید آیپد اپل در سال ۲۰۲۳ فاش کرده است. ظاهراً این آیپدها دارای صفحه‌نمایش OLED هستند که توسط سازنده‌ی معروف صفحه‌نمایش، ال‌جی دیسپلی عرضه خواهد شد.

به‌‌ نقل از گیزموچاینا و بر‌ اساس گزارش ETNews، تأمین‌کننده‌ی کره‌ جنوبی یکی از شرکای کوپرتینویی‌ها خواهد بود که صفحه‌نمایش‌های OLED را برای آیپد تأمین می‌کند. این گزارش می‌افزاید که ال‌جی برای آغاز تولید این صفحه‌نمایش‌ها، کارخانه‌ی خود در پاجو (یکی از شهرهای کره جنوبی) را توسعه می‌دهد.

شایان‌ ذکر است که عرضه‌ی صفحه‌نمایش‌های OLED به‌‌ دلیل نسبت ابعاد و اندازه نمایشگر دستگاه، فرصتی خوب برای LG Display است؛ چراکه در ‌حال حاضر، تأمین‌کنندگان رقیب این برند قادر به تطبیق با این اندازه‌ها نیستند. از طرفی دیگر، گزارش دیگری حاکی از آن است که BOE احتمالاً یکی از تأمین‌کنندگان صفحه‌نمایش‌های OLED برای مدل‌های آینده آیپد نیز خواهد بود.

بنابراین، انتظار می‌رود که آیپد با صفحه‌نمایش OLED برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۳ از راه برسد؛ زیرا همان‌طور که گفته شد ال‌جی احتمالاً به‌‌ زودی تولید انبوه این صفحه‌نمایش‌ها را در کارخانه‌ی خود در پاجو آغاز می‌کند. به‌‌ خاطر داشته باشید که این گزارش هنوز رسماً تأیید نشده است؛ اما با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات