تبلت Legion Y700 لنوو به حالت نمایش فوق‌عریض هنگام بازی مجهز می‌شود

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت گیمینگ Legion Y700 دارای صفحه‌نمایش ۸.۸ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و در حالت نمایش فوق عریض، نسبت تصویر ۲۱:۱۰ را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، لنوو علاوه‌بر گوشی هوشمند گیمینگ Legion Y90، تبلت گیمینگ Legion Y700 را نیز عرضه خواهد کرد. اگرچه این شرکت تاریخ رونمایی محصولات مذکور را اعلام نکرده؛ اما تاکنون ویژگی‌های مختلفی از آن‌‌ها فاش شده است. جدیدترین تیزر این تبلت، صفحه‌نمایشی منحصربه‌فرد را برای حالت گیمینگ نشان می‌دهد.

مدیر محصول لنوو، لین لین، با انتشار پستی در ویبو تأیید کرد که تبلت گیمینگ آینده Legion Y700 لنوو با «حالت مشاهده‌ی فوق عریض» وارد بازار خواهد شد.

به‌گفته‌ی لین، اکثر تبلت‌ها با صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ یا ۱۶:۹ عرضه می‌شوند و Legion Y700 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌‌ همین‌‌ دلیل، بازی‌ها هنگام اجرا نمی‌توانند محتوای زیادی را روی صفحه‌، نمایش دهند.

حالت فوق عریض تبلت legion y700 لنوو

برای رفع این مشکل، تبلت گیمینگ لنوو با قابلیتی به نام حالت نمایش فوق عریض (Ultra-Wide) عرضه می‌شود. همان‌طور که از نام آن مشخص است، با فعال‌‌ کردن این حالت، کاربران محتوای صفحه‌نمایش بیشتری را در بازی‌های منتخب MOBA مانند Honor of Kings و League of Legends مشاهده خواهند کرد.

تبلت جدید لنوو این کار را با تغییر نسبت تصویر به ۲۱:۱۰ با کمک نوارهای مشکی در بالا و پایین انجام می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند با گذاشتن تنها یک نوار سیاه بزرگ در بالا، محتوا را به پایین صفحه‌نمایش منتقل کنند.

تبلت گیمینگ Legion Y700 احتمالاً از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام قدرت می‌گیرد و طبق گزارش‌های قبلی، این تبلت کمی بزرگ‌تر از نسل ششم آیپد مینی اپل خواهد بود. افزون‌براین از دو بلندگوی استریو، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و صفحه‌نمایش ۸.۸ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و پشتیبانی از صد درصد طیف رنگی DCI-P3 بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود در روزهای آینده و پیش از معرفی رسمی تبلت و گوشی هوشمند Legion لنوو، اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن‌ها منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات