لنوو شارژر 135 واتی USB-C PD 3.1 لپ تاپ را معرفی کرد

شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو تصاویری از شارژر جدید ۱۳۵ واتی USB C خود منتشر کرد. این شارژر از استاندارد PD 3.1 پشتیبانی می‌کند و احتمالاً لپ‌تاپ‌های بعدی سری Legion به همراه این شارژر عرضه خواهند شد.
تبلیغات

مدیر بازاریابی چین لنوو امروز تصاویر شارژر ۱۳۵ واتی USB C این شرکت را برای لپ‌تاپ‌های سری Legion به اشتراک گذاشت. این شارژر از پروتکل PD 3.1 پشتیبانی می‌کند و این یعنی لپ‌تاپ‌های Legion نیز از استاندارد یادشده پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش گیزموچاینا، انجمن USB-IF استاندارد جدید USB-PD 3.1 را در ماه مه ۲۰۲۱ و با افزایش دامنه‌ی توان خروجی، معرفی کرد. این پروتکل قدرت شارژ را نسبت به PD 3.0 به‌ میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. برای مقایسه باید اشاره کنیم توان شارژ استاندارد PD 3.0 معادل ۱۰۰ وات است که در PD 3.1 به ۲۴۰ وات ارتقاء داده شده است.

پس از پذیرش پروتکل جدید PD 3.1، لپ‌تاپ‌های برتر لنوو از جمله محصولات سری Legion و لپ‌تاپ‌های معمولی این شرکت، احتمالاً رابط شارژ سنتی چهارگوش را کنار خواهند گذاشت؛ این یعنی مدل بعدی این لپ‌تاپ‌ها از سرعت شارژ بیشتری پشتیبانی خواهد کرد و بدین‌ترتیب برای تأمین انرژی همه‌ی دستگاه‌های خود فقط به یک درگاه USB C نیاز خواهند داشت.

لنوو در حال کار روی چند محصول جدید است تا خط تولید Legion خود را گسترش دهد. برخی از محصولات مورد انتظار این شرکت شامل گوشی گیمینگ Legion Y90، تبلت گیمینگ Legion Y700 و لپ‌تاپ گیمینگ Legion Y700P است که همگی در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه می‌شوند.

ظاهراً قرار است لپ‌تاپ Legion Y7000P به نمایشگر 2K مجهز شود. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر این محصول از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره ببرد. در حال‌ حاضر جزئیات بیشتری در مورد این لپ‌تاپ دردسترس نیست. شاید طی روزهای آینده اطلاعات جدیدتری در این‌باره منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات