افشای تصاویر تبلت Nokia Senna که تولید آن در ۲۰۱۱ لغو شده بود

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از افشاگران و کارشناسان نوکیا تصاویری از Nokia Senna، تبلتی که مدت‌ها قبل طراحی و تولید آن لغو شده بود، به نمایش گذاشت.
تبلیغات

در چند هفته گذشته، دیمیتروس ولاخوس، افشاگر و کارشناس نوکیا، جزئیات داخلی چند گوشی این برند را ارائه کرده است. این هفته ولاخوس، نوکیا سنا (Nokia Senna) را به فهرست خود اضافه کرده و جزئیاتی را در مورد دستگاهی ارائه می‌دهد که احتمالاً تولید آن پس از توسعه در سال ۲۰۱۱ لغو شده است. نوکیا قصد داشت معماری سیستم‌عامل سیمبین خود را با MeeGo جایگزین کند و Nokia Senna نیز در آن زمان در حال توسعه بود. سنا به عنوان تبلتی جمع‌ جور براساس نوکیا N9 طراحی شده بود.

نوکیا سنا

به گزارش گیزموچاینا، اما کمی پس از آغاز توسعه اکوسیستم MeeGo، این بخش به‌طور ناگهانی متوقف شد. سناریوی مشابهی منجر به لغو تولید سنا شد. بعدها از طراحی مفهومی سنا در طراحی تبلت WP8 استفاده شد، البته نوکیا ۲۵۲۰ که مدتی بعد عرضه شد نیز دستگاه عالی به نظر می‌رسید.

اکنون دیمیتروس ولاخوس تصاویر جذابی از تبلت لغو شده سنا را منتشر کرده است. در اوایل سال ۲۰۱۳، برخی از تصاویر سنا در فضای مجازی منتشر شده بود. دیمیتروس می‌گوید این دستگاه براساس تراشه Nova Thor سونی اریکسون ساخته شده است و نسخه معمولی MeetGo را اجرا می‌کند. همان‌طور که در جزئیات ارائه شده توسط دیمیتروس مشخص است، Nokia Senna دارای رابط کاربری و اپ‌های مشابهی است که در N9 یافت می‌شود. دوربین نوکیا سنا قادر به ضبط ویدیوهای 1080p است که در زمان توسعه آن عالی بود.

نوکیا سنا
نوکیا سنا
نوکیا سنا
نوکیا سنا

می‌توانیم انتظار داشته باشیم این فرد در آینده اطلاعات محصولات قدیمی دیگر نوکیا را که هیچ‌وقت به بازار نیامدند، فاش کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات