فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ به حدود سه میلیون دستگاه رسید

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی تازه، فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱، رشد ۱۲ درصدی نسبت به سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ و رشد ۳۷ درصدی نسبت به سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ داشته است.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، ارقام مربوط به فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی مشخص شده است و نشان می‌دهد که بازار نسبت به سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ رشد ۶ درصدی را تجربه کرده؛ اما در مقایسه‌با مدت مشابه در سال ۲۰۲۰ نیز ۶ درصد کاهش داشته است.

براساس گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، سامسونگ با کسب سهم بازار ۲۰ درصد، اپل با سهم ۱۴ درصد و شیائومی با سهم ۱۳ درصد پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند هستند. بااین‌وجود، زمانی‌که سهم‌بازار تمام برند‌ها شامل ریلمی، وان پلاس، اوپو و ویوو باهم ترکیب شود، شرکت بی‌بی‌کی الکترونیکس (BBK Electronics) با داشتن ۲۵ درصد فروش محصول، جایگاه اول را به خود اختصاص می‌دهد.

آمار فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱

به‌گزارش کانترپوینت نوکیا تقریبا سه میلیون گوشی هوشمند در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ فروخته که نشان‌دهنده رشد ۱۲ درصدی نسبت به سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ است؛ اما زمانی که فروش محصولات با سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ مقایسه شوند، بسیار چشمگیرتر می‌شود؛ زیرا رشد ۳۷ درصد را تجربه می‌کند.

آمار فروش گوشی‌های نوکیا در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱

خروج ال‌جی باعث افزایش رشد در خاورمیانه، آفریقا، و آمریکای شمالی شده؛ بااین‌حال، از نظر رتبه‌بندی جهانی سازندگان گوشی‌های هوشمند، نوکیا جایگاه چهاردهم را حفظ کرده است.

آمار فروش گوشی‌ها ساده نوکیا در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱

در مورد گوشی‌های ساده، نوکیا دومین فروشنده بزرگ باقی ماند و حدود ۱۰ میلیون دستگاه در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ فروخت. این عدد همراه‌با فروش گوشی‌های هوشمند، در مجموع عددی معادل ۱۳ میلیون را به خود اختصاص می‌دهد و نوکیا را یازدهمین فروشنده بزرگ گوشی در جهان می‌کند؛ اما با وجود این رشد، شرکت مذکور در مقایسه با سه‌ماهه قبل دو پله سقوط کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات