مشخصات کامل گلکسی تب S8 اولترا قبل از رونمایی فاش شد

جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات کامل تبلت مورد انتظار گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ قبل از معرفی رسمی این محصول فاش شد. این محصول با باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک معرفی خواهد شد.
تبلیغات

انتظار داریم سامسونگ در چند روز آینده از سری گلکسی تب اس ۸ خود رونمایی کند. گفته می‌شود این مجموعه شامل سه مدل گلکسی تب اس ۸، گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا خواهد بود. حال پیش از معرفی رسمی این محصولات، تقریباً همه‌ی ویژگی‌های مدل اولترا دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش گیزموچاینا، وب‌سایت سم‌موبایل اعلام کرده ابعاد گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ معادل ۳۲۶٫۴ در ۵٫۵ در ۲۰۸٫۶ میلی‌متر خواهد بود. نمایشگر این محصول ۱۴٫۶ اینچی بوده و وضوح آن WQXGA پلاس را ارائه خواهد داد. علاوه‌براین جلوی نمایشگر شاهد بریدگی ناچ و حاشیه‌های باریک ۶٫۳ میلی‌متری خواهیم بود. قبلا در شایعات گفته شده بود سامسونگ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ در این تبلت بهره خواهد گرفت اما جالب این است که ظاهراً تراشه‌ی این دستگاه اسنپدراگون ۸ نسل یک خواهد بود.

این تبلت در سه پیکربندی مختلف با رم هشت گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت دردسترس قرار خواهد گرفت. همچنین این محصول در دو مدل LTE/5G و وای‌فای به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز جزئیات بیشتری درمورد دردسترس بودن این تبلت ارائه نشده است.

با وجود ضخامت بسیار کم ۵٫۵ میلی‌متری گلکسی تب اس ۸ اولترا، سامسونگ موفق شده است یک باتری بزرگ ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی در دل این محصول قرار دهد. این تبلت سامسونگ همچنین از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. بخش پشتی این مدل نیز مثل مدل‌های قبلی تبلت‌های سری گلکسی اس، از یک نوار مغناطیسی بهره می‌برد که می‌توان برای اتصال قلم اس‌-پن به دستگاه از آن بهره گرفت.

سامسونگ دو دوربین در بخش پشتی و دو دوربین در بدنه‌ی جلویی این دستگاه تعبیه کرده است. دوربین پشتی شامل یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و یک واحد فوق‌عریض ۶ مگاپیکسلی است. در بریدگی ناچ جلوی دستگاه نیز شاهد یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

این تبلت به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ روانه‌ی بازار خواهد شد. این رابط کاربری درواقع نسخه‌ی به‌روز شده‌ی One UI 4 است که ویزگی‌های جدیدی مثل حالت Extra Dim برای کاهش فشار روی چشم هنگام استفاده از تبلت ارائه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به این رابط کاربری می‌توان به امکان تنظیم شفافیت پنجره‌ها و امکان راه‌اندازی آسان اپلیکیشن‌ها از نوار وظیفه اشاره کرد.

این تبلت همچنین از حالت جدید DeX Protrait برای تبدل DeX از نمای افقی به نمای عمومی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین اپلیکیشن سلامت سامسونگ در این دستگاه از طراحی سه‌ستونه بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات