سامسونگ جزئیات بیشتری درمورد نطق اصلی خود در CES 2022 منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ جزئیات بیشتری درمورد نطق اصلی خود در رویداد CES ۲۰۲۲ ارائه کرد. این رویداد دی‌ماه امسال به‌صورت فیزیکی برگزار خواهد شد.
تبلیغات

به‌دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، نمایشگاه CES در دوسال گذشته به‌صورت آنلاین برگزار شد. با این‌حال، سال آینده این رویداد محبوب که بر فناوری تمرکز دارد سرانجام مثل سابق به‌طور فیزیکی برگزار خواهد شد و شرکت‌های مختلف خود را آماده خواهند کرد تا محصولات پیشرفته و جدیدشان را در معرض دید علاقه‌مندان به تکنولوژی قرار دهند.

به گزارش فون‌آرنا، سامسونگ یکی ازاین شرکت‌های حاضر در رویداد CES ۲۰۲۲ خواهد بود، این شرکت هفته‌ی گذشته رسما از حضور خود در رویداد بعدی CES خبر داد. کره‌ای‌ها اکنون اطلاعات بیشتری درمورد نطق سخنرانی اصلی خود موسوم به Toghether For Tomorrow (با هم برای فردا) منتشر کرده‌اند. سامسونگ در بخشی توضیحات خود در این رابطه گفت:

راهکارهایی نشان خواهیم داد که می‌توانیم به ساخت سیاره‌ای پایدارتر کمک کنیم و تجربیات سفارشی‌سازی شده و مرتبطی را به‌نمایش بگذاریم که می‌تواند زندگی مردم را غنی‌تر کند.

انتظار می‌رود سامسونگ از فرصت پیش‌‌آمده برای معرفی گوشی مورد انتظار گلکسی S21 FE 5G استفاده کند. اخیرا شایعات زیادی مبنی بر عرضه‌ی این محصول در اوایل ماه ژانویه منتشر شده است و علاوه‌بر این می‌توان پیش‌بینی کرد تبلت‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه‌ی و همچنین برخی لوازم خانگی جدید از این شرکت در CES ۲۰۲۲ معرفی شود.

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که سامسونگ همیشه در CES معرفی کرده، تلویزیون‌های جدید این شرکت بوده است؛ بنابراین احتمالا در رویداد ۲۰۲۲ شاهد مدل‌های جدید تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی، اولد، کیولد و میکرو ال‌ای‌دی کره‌ای‌ها خواهیم بود.

سخنرانی اصلی پیش از نمایشگاه Together For Tomorrow توسط جونگ هی نائب رئیس و مدیرعامل بخش DX سامسونگ الکترونیک ارائه خواهد شد. این مراسم در سالن پلازو لاس‌وگاس از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات