تصاویر تبلت اقتصادی سامسونگ گلکسی تب A8 2021 فاش شد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصاویر جدیدی از تبلت مورد انتظار گلکسی تب A8 2021 فاش شده است. این محصول یک تبلت مقرو‌ن‌به‌صرفه خواهد بود و انتظار می‌رود با نمایشگر ۱۰/۵ اینچی معرفی شود.
تبلیغات

همه‌گیری کرونا باعث شد بسیاری از مشاغل به‌دورکاری پرداخته و دانش‌آموزان نیز فعالیت خود را در کلاس‌های آنلاین دنبال کنند. پیش از روی کار آمدن ویروس کرونا، تقاضا برای بازار تبلت‌ها کم شده بود، اما ظاهرا شرایط فعلی و سیستم‌های آموزش از راه‌دور و دورکاری، باعث شده است این نوع محصولات یک‌بار دیگر به گزینه جذابی برای خریداران تبدیل شوند.

جالب است بدانید سال گذشته تقاضا برای خرید تبلت‌ها ۱۳/۱ درصد افزایش یافت و در مجموع ۱۶۴ میلیون تبلت به‌فروش رسید. در هرحال، علاوه‌بر کلاس‌های آنلاین و دورکاری، می‌توان از تبلت‌ها برای پخش موسیقی، پخش فیلم یا اجرای بازی‌ نیز بهره گرفت.

به گزارش فون‌آرنا، سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی تب A8 2021 است. این محصول در واقع نسل جدید تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی تب A7 خواهد بود که با قیمت ۲۳۰ دلار به بازار عرضه شد. افشاگر معروف خبرهای فناوری، ایوان‌بلس در حساب توییتر خود پستی منتشر کرده است که در آن رندر مربوط به تبلت جدید سامسونگ دیده می‌شود. در ماه سپتامبر نیز شاهد انتشار رندرهای ساخته شده توسط OnLeaks بودیم و در همان زمان برخی از مشخصات این محصول نیز در گزارش‌ها ارائه شد.

گلکسی تب A8 2021

انتظار می‌رود گلکسی تب A8 2021 سامسونگ به یک صفحه‌نمایش ۱۰/۵ اینچی مجهز شود. این محصول احتمالا از تراشه‌ی میان‌رده‌ی یونی‌سوک T618 بهره خواهد برد. پردازنده‌ی مورد اشاره شامل یک جفت هسته‌ی کورتکس A75 با فرکانس کاری دو گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کورتکس A55 با فرکانس کری ۱/۸ گیگاهرتز است. گفته شده تراشه‌ی گرافیکی این محصول Mali-G52 MP2 آرم خواهد بود. براساس شایعات منتشر شده، این تبلت از سه تا چهار گیگابایت رم بهره می‌برد و در دو مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، گلکسی تب A8 2021 در دو مدل وای‌فای و سیم‌کارتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

این تبلت از یک باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد. در بخش پشتی این محصول یک دوربین هشت مگاپیکسلی و در بخش جلویی آن نیز یک دوربین پنج مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. علاوه‌براین براساس شایعات انتظار می‌رود این محصول از سنسور اثرانگشت در لبه‌ی کناری بهره ببرد. از جمله مشخصات دیگر این تبلت می‌توان به پشتیبانی از درگاه ۳/۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و یک سیستم بلندگوی چهارگانه‌ با پشتیبانی از دالبی‌اتموس اشاره کرد.

جی‌اس‌ام آرنا نیز اخیرا نتایج بنچمارک گیک‌بنچ ۴ را برای گلکسی تب A8 منتشر کرده است. این امتیازها ظاهرا مروبط به مدل وای‌فای این محصول با شناسه‌ی SM-X200 است. البته به‌نظر نمی‌رسد عملکرد نهایی نسخه‌ی سیم‌کارتی و نسخه‌ی وای‌فای این تبلت تفاوت زیادی با هم داشته باشد.

گلکسی تب A8 2021

نظر شما در مورد گلکسی تب A8 2021 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات