مشخصات احتمالی تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مشخصات سخت‌افزاری منتسب به تبلت جدید سامسونگ به نام گلکسی تب اس ۸ اولترا در فضای مجازی قرار گرفته که اشاره به ظرفیت بالای باتری دارد.
تبلیغات

اوایل سال ۲۰۲۱ بود که گزارش‌هایی در مورد تبلتی از سامسونگ با مشخصات سخت‌افزاری قابل توجه منتشر شد. درواقع گفته شد سامسونگ محصولی در دست تولید دارد که قادر به رقابت با محصولات بالارده‌ی اپل خواهد بود. بااین‌حال، رونمایی تبلت مدنظر که گلکسی تب اس ۸ اولترا نام دارد تاکنون رخ نداده و بیشتر شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات مختلف پیرامون محصول جدید شرکت کره‌ای بوده‌ایم.

در هر صورت GizChina در گزارش اخیر خود بار دیگر به شایعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اس ۸ اولترا پرداخته است. در متن گزارش آمده که فاصله‌ی چندانی با رونمایی تبلت بالارده‌ی سامسونگ نداریم و انتظار می‌رود سامسونگ سری تب اس ۸ را در سه مدل معرفی کند.

اگر از دنبال‌کنندگان محصولات سامسونگ باشید، حتما می‌دانید که سری تب اس ۷ در دو مدل معرفی شد؛ تب اس ۷ و تب اس ۷ پلاس. البته بعدها مدلی به نام تب اس ۷ FE نیز رونمایی شد که دور از ذهن به نظر می‌رسد سری تب اس ۸ در زمان معرفی مدلی برای جایگزین شدن با تب اس ۷ FE داشته باشد. در هر صورت انتظار می‌رود که سری گلکسی تب اس ۸ شامل سه مدل شود؛ تب اس ۸، تب اس ۸ پلاس و درنهایت تب اس ۸ اولترا.

سایت خبری GSMArena در گزارش خود آورده بود که امکان دارد مراسم رونمایی سری گلکسی تب اس ۸ با سری گلکسی اس ۲۲ در یک زمان برگزار شود. بااین‌حال، گزارش‌های اخیر به رونمایی زودتر سری گلکسی تب اس ۸ نسبت به سری گلکسی اس ۲۲ اشاره دارند. در هر صورت در متن گزارش GizChina اشاره شده که تب اس ۸ اولترا از بسیاری از جهات نسبت به دو مدل دیگر سری از مشخصات سخت‌افزاری به مراتب بهتری استفاده می‌کند.

یکی از برتری‌های گلکسی تب اس ۸ اولترا نسبت به دو مدل دیگر سری، برخورداری از باتری با ظرفیت ۱۱،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. چنین باتری به دستگاه کمک می‌کند تا انرژی لازم برای چهار بلندگوی استریو، صفحه‌نمایشی با رزولوشن بالا و تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ را تأمین کند. به نظر می‌رسد سامسونگ در کنار سری گلکسی اس ۲۲ می‌خواهد حداقل یکی از مدل‌های سری گلکسی تب اس ۸ را با جدیدترین تراشه‌ی خود، اگزینوس ۲۲۰۰ روانه‌ی بازار کند.

انتظار می‌رود سری تبلت اس ۸ در ماه ژانویه یا فوریه‌ی سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شوند؛ بازه‌ی زمانی که سری گلکسی اس ۲۲ نیز روانه‌ی بازار خواهند شد. گفته شده که از نظر نرم‌افزاری، تبلت‌های جدید سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ خواهند بود که رابط کاربری One UI 4 روی آن سوار شده است.

باید صبر کرد و دید که تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا چگونه از پس رقبای خود برخواهد آمد. با توجه به بازار تبلت‌های اندرویدی باید گفت که تب اس ۸ اولترا اگر تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ را به همراه داشته باشد به توانمندترین تبلت بازار تبدیل خواهد شد؛ اما رقابت بزرگ گلکسی تب اس ۸ اولترا با تبلت‌های اپل خواهد بود. به نظر شما کاربران زومیت آیا سامسونگ با تبلت جدید خود می‌تواند رقابت نزدیکی با اپل داشته و میزان سهم خود از بازار را افزایش دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات