شایعه: HMD Global به‌زودی تبلت‌های نوکیا T20 و نوکیا G300 را معرفی خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی افشاگر معروف ایوان بلس، اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد محصولاتی از جمله نوکیا G50، نوکیا G300، نوکیا X100 و تبلت نوکیا T20 را تا پایان سال ۲۰۲۱ رونمایی کند.
تبلیغات

اچ‌ام‌دی گلوبال هفته‌ی گذشته سه مدل گوشی با نام‌های نوکیا XR20، نوکیا C30 و نوکیا 6310 معرفی کرد و طبق اطلاعات فاش‌شده‌، تعداد انگشت‌شماری از دستگاه‌های جدید در راه هستند و اگر شرایط غیر منتظره‌ای بر سر راه این شرکت قرار نگیرد، همه‌ی این محصولات تا پایان سال ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد.

به گزارش Gizmochina، این اطلاعات توسط افشاگر معروف، ایوان بلس منتشر شده است که در اوایل روز گذشته فهرستی از دستگاه‌های نوکیا را که توسط اچ‌ام‌دی گلوبال عرضه خواهند شد، ارائه کرد.

این فهرست شامل تبلت نوکیا T20 است که هفته‌ی گذشته دیده شد. نوکیا G50 محصول دیگری است که چند هفته‌ پیش در وب‌سایت خرده‌فروشی بریتانیایی فهرست شد. طبق اطلاعات فاش‌شده، نوکیا T20 با رمز «Riddler» و نوکیا G50 با رمز «Punisher» شناخته می‌شوند.

علاوه بر دو محصولی که در بالا نام برده شد، نوکیا G300‌ با رمز «Aoki» و نوکیا X100 با رمز «Deadmau5» محصولاتی هستند که در آینده توسط اچ‌ام‌دی گلوبال عرضه خواهند شد.

متأسفانه مشخصات این دستگاه‌ها فاش نشده است؛ اما انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها در دسترس قرار بگیرد. به نظر می‌رسد نوکیا G300 و نوکیا X100 دستگاه‌های میان‌رده قدرتمندی خواهند بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی محصولات آینده‌ی نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات