راس یانگ: آیپد مینی ۶ به نمایشگر ۸٫۳ اینچی مجهز خواهد شد

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته راس یانگ، نسل آیپد مینی احتمالا به نمایشگر ۸٫۳ اینچی با حاشیه‌های اندک و مشابه آیپد پرو مجهز خواهد شد.
تبلیغات

در راستای شایعات اخیر درباره آیپد مینی ۶، راس یانگ، تحلیلگر نام‌آشنای حوزه نمایشگر، مدعی است اپل قصد دارد آیپد مینی ۶ با تغییرات در خور توجهی همراه کند و ظاهراً یکی از این تغییرات به طراحی و ابعاد نمایشگر بازمی‌گردد. وی معتقد است اپل در آیپد مینی ۶ هم‌سو با آیپد ایر ۴، دکمه‌ی هوم را حذف و حاشیه‌های دستگاه را به‌صورت متقارن درخواهد آورد که از قرار معلوم، منجر به استفاده از نمایشگر ۸٫۳ اینچی بزرگ‌تر در همان ابعاد شاسی گذشته می‌شود.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که مینگ‌چی کو پیش‌تر گزارش داده بود ششمین نسل آیپد مینی احتمالا به نمایشگر ۸٫۵ تا ۹ اینچی مجهز خواهد شد و مارک گِرمن از بلومبرگ، مدعی بود کوچک‌ترین تبلت اپل از نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با نسل گذشته‌ بهره خواهد گرفت. تاکنون اطلاعات بسیاری از تبلت یادشده منتشر شده است و با استناد به آن‌ها، گمان می‌رود آیپد مینی ۶ نخستین بازطراحی در این خانواده از تبلت‌های اپل را شامل خواهد شد و احتمالا از مؤلفه‌های طراحی آیپد ایر ۴ الهام خواهد گرفت.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که در بطن آیپد مینی بعدی تراشه قدرتمند A15 تعبیه خواهد شد که دقیقاً همان تراشه‌ای است که در سری آیفون ۱۳ استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود اپل در این محصول درگاه اختصاصی لایتنینگ را کنار بگذارد و درگاه استاندارد USB-C را جایگزین آن کند و این امکان را برای کاربران فراهم کند که از لوازم جانبی نظیر هارددیسک اکسترنال و... استفاده کنند و آزادی عمل بیشتری در اتصال به سایر دستگاه‌ها داشته باشند.

اخیرا دیجی‌تایمز با استناد به منابع نزدیک به زنجیره تأمین محصولات اپل، گزارش داده است که آیپد مینی ۶ احتمالا از نمایشگر مبتنی بر نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی بهره خواهد گرفت؛ اما راس یانگ این گزارش‌ را بی‌اساس می‌داند و مدعی است اپل همچنان از همان نمایشگر سنتی با نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی در این تبلت استفاده خواهد کرد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیپد به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات