مشخصات سخت‌افزاری می پد 5 شیائومی در فضای مجازی قرار گرفت

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستری از می پد 5 شیائومی منتشر شده است که اطلاعات جالبی از طراحی ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی در ماه آگوست (بازه‌ی زمانی بین مرداد تا شهریور) محصولاتی معرفی کند که یکی از آن‌ها سری تبلت می پد ۵ خواهد بود. انتظار می‌رود شرکت چینی در کنار این تبلت‌ها، می C11 و می میکس ۴ را در کنار MIUI 13 طی رویدادی رونمایی کند. 

به گزارش GizmoChina، برخی از مشخصات سخت‌افزاری تبلت‌های شیائومی در فضای مجازی قرار گرفته‌ است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. انتظار می‌رود مدل استاندارد سری می پد ۵ از اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام استفاده کند؛ تراشه‌ای که در محصولات مختلفی از جمله پوکو ایکس ۳ پرو مورد استفاده قرار گرفته است و می‌تواند توان پردازشی قابل توجهی در اختیار کاربران قرار بدهد.

در پوستری که از می پد ۵ منتشر شده است، می‌توان برخورداری آن از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی را مشاهده کرد. در پنل جلو مشاهده می‌شود که این تبلت شیائومی از نوار حاشیه‌ی بسیار نازکی در اطراف صفحه‌نمایش برخوردار است. در مورد صفحه‌نمایش باید گفت مشخصات در خور توجهی دارد. می پد ۵ مجهز به صفحه‌نمایشی با رزولوشن 2K اسب که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را به کاربر ارائه می‌دهد.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که اشاره به مدل‌های دیگر می پد ۵ داشت. احتمال دارد این سری تبلت جدید شیائومی حداقل یک مدل دیگر نیز داشته باشد که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام استفاده می‌کند. مدل بالارده‌تر سری می پد ۵ احتمالا دوربینی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی دارد و از فناوری شارژ ۶۷ وات استفاده می‌کند.

در گزارش ذکر شده است که امکان دارد مدل‌های مختلف سری می پد ۵ هم‌زمان معرفی شوند؛ اما در بازه‌ی زمانی متفاوتی روانه‌ی بازار خواهند شد. در واقع مدل پایین‌رده با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ کمی دیرتر وارد بازار خواهد شد و مشخصاتی مانند دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و فناوری شارژ ۲۲٫۵ وات استفاده  خواهد داشت. البته هر دو مدل از صفحه‌نمایش با ابعاد ۱۱ اینچ (۱۰٫۹۵ اینچ به‌طور دقیق‌تر) برخوردار هستند.

در انتهای گزارش آمده است که محصولی با شماره مدل 2017119DC که توانسته از سازمان رگولاتوری TENNA مجوز دریافت کند، احتمالا یکی از مدل‌های سری می پد ۵ شیائومی خواهد بود. متأسفانه در مورد مشخصات دیگر تبلت‌های شیائومی مانند ظرفیت رم و ذخیره‌سازی یا قیمت آن‌ها، اطلاعاتی منتشر نشده است و نمی‌دانیم برند محبوب چینی چه زمانی تبلت‌های سری می پد ۵ را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات