شیائومی ۱ میلیون پاور بانک برند ردمی به‌ فروش رسانده است

شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
پاوربانک‌ها با وجود افزایش ظرفیت باتری‌ گوشی‌های هوشمند همچنان محبوب هستند و شیائومی یک میلیون واحد پاوربانک با ظرفیت‌های ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت به فروش رسانده است.
تبلیغات

شیائومی در فوریه سال ۲۰۲۰ (بهمن و اسفند ۱۳۹۸)، دو پاوربانک برند ردمی را معرفی کرد که یکی ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت و دیگری ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت دارد. بر اساس گزارش جیاسامآرنا، این شرکت در مجموع ۱ میلیون واحد پاوربانک از این دو نوع فروخته است.

این دو نوع پاوربانک در هند با قیمت ۸۰۰ روپیه (۲۰ درصد تخفیف) برای ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت و ۱۴۰۰ روپیه (۳۰ درصد تخفیف) برای ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت به‌ فروش می‌رسد. به‌ نظر می‌رسد در اروپا فقط ۱۰ هزار مدل موجود است که قیمت آن به مقدار ۱۰ یورو کاهش یافته. مدل دارای ظرفیت بیشتر توان خروجی ۱۸ وات دارد و مدل دیگر به توان خروجی ۱۰ وات محدود می‌شود و هر دو  را می‌توان با کابل‌ USB-C یا microUSB شارژ کرد.

فروش ۱ میلیون پاور بانک برند ردمی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ هزار و ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

فروش ۱ میلیونی فقط مربوط واحد تجاری برند ردمی است. شیائومی سال گذشته ۱۰ میلیون واحد پاوربانک Mi که برای بازار هند تولید شده‌اند، فروخته است.

شیائومی در سال ۲۰۱۵ با فروش ۱۰ میلیون دستگاه پاوربانک ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود، لقب پرفروش‌ترین لوازم جانبی در سطح جهان را از آن خود کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات