تصویر رندر میت پد پرو 2 هواوی با صفحه‌نمایش بزرگ و حاشیه‌های نازک منتشر شد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی میت پد پرو 2 در تاریخ ۱۲ خرداد طی رویداد ویژه‌ای معرفی خواهد شد و اکنون تصویر رندری از آن با صفحه‌نمایش بزرگ و HarmonyOS منتشر شده است.
تبلیغات

به گزارش هواوی‌سنترال، سیستم‌عامل هارمونی (Hongmeng OS) برای اولین‌ بار در رویداد ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) رونمایی خواهد شد. هواوی در کنار این سیستم‌عامل، محصولاتی شامل سری واچ 3 را معرفی خواهد کرد. افزون بر این، غول فناوری چینی از تبلت پرچم‌دار با نام میت پد پرو رونمایی خواهد کرد که تصویر رندری از آن منتشر شده است.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، تبلت میت پد پرو هواوی صفحه‌نمایش بزرگ دارد که نسبت آن به بدنه بسیار کم است. به نظر می‌رسد هواوی برای خلق این تبلت بسیار تلاش کرده و در قسمت پشتی، چیدمان دوربین که به‌صورت عمودی قرار گرفته، بسیار حیرت‌انگیز است و رنگ جذابی دارد.

در تصویر منتشرشده، سیستم عامل جدید هواوی، یعنی HarmonyOS به‌وضوح دیده می‌شود؛ همچنین نسل دوم M-Pencil و صفحه‌کلید برای پشتیبانی از این تبلت غول‌پیکر وجود دارد.

براساس شایعات، سری میت پد پرو 2 هواوی دارای دو مدل است که یکی از آن‌ها از تراشه‌ی کرین 9000E و دیگری از فناوری 5G و تراشه‌ی کرین 9000 بهره می‌برد.

براساس اطلاعات قبلی، میت پد پرو هوای در دو اندازه‌ی صفحه‌نمایش ۱۲٫۲ و ۱۲٫۶ اینچی راهی بازار خواهد شد؛ این تبلت هواوی به ۸ گیگابایت رم دارد و به باتری بزرگی مجهز شده است که می‌تواند با شارژر فوق‌سریع ۴۰ واتی شارژ شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات