تصویر رندر گلکسی تب ای 7 لایت در رنگ نقره‌ای رؤیت شد

شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر فاش شده نمای جلو تبلت گلکسی تب ای 7 لایت / Galaxy Tab A7 Lite نقره ای
تصویر رندر گلکسی تب A7 لایت سامسونگ، این تبلت اقتصادی را در رنگ نقره‌ای از تمام زوایا به نمایش می‌گذارد. به‌ نظر می‌رسد تب A7 لایت طراحی قدیمی با حاشیه‌های زیاد در اطراف صفحه‌نمایش دارد.
تبلیغات

می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد یک مدل تبلت اقتصادی به نام گلکسی تب ای ۷ لایت (Samsung Galaxy Tab A7 Lite) معرفی کند. مدتی پیش شاهد افشای تصاویر رندر و مشخصات فنی اولیه‌ی این تبلت بودیم. اخیرا تصویر رندر دیگری از گلکسی تب A7 لایت منتشر شده است که دستگاه را در رنگ نقره‌ای به تماشا می‌گذارد. 

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر بالا کلیک کنید

به گزارش GSMArena، تصویر بالا روشن‌تر از موارد پیشین است تا بهتر بتوانیم حاشیه‌های صفحه‌نمایش تبلت اقتصادی سامسونگ را به‌ همراه دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه مشاهده کنیم. تصویر بالا نمای نیم‌رخ گلکسی تب A7 لایت را هم نمایش می‌دهد و می‌بینیم تبلت سامسونگ برآمدگی کوچکی در پنل پشتی برای دوربین یگانه دارد. کلیدهای کنترل شدت صدا و پاور در لبه‌ی سمت راست گلکسی تب A7 لایت قرار دارند و دکمه‌ی پاور به بخش بالایی سمت راست نزدیک‌تر است. 

متأسفانه در حال حاضر به جزئیات اضافه‌ای درباره‌ی گلکسی تب A7 لایت سامسونگ دسترسی نداریم. پیش‌تر گفته شده بود این تبلت اقتصادی از پردازنده‌ی هلیو P22T مدیاتک، سه گیگابایت رم، صفحه‌نمایش ۸٫۴ اینچ (یا شاید ۸٫۷ اینچ) و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات