تصاویر گلکسی تب A7 لایت، ظاهر قدیمی این تبلت را نشان می‌دهند

دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تصاویر منتسب به گلکسی تب A7 لایت، طراحی قدیمی این تبلت جدید را نشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد افزون‌بر A7 لایت، تبلت S7 لایت را هم عرضه کند.
تبلیغات

به‌لطف ایوان بلس، هم‌اکنون به تصاویر رندر تبلت معرفی‌نشده‌ی سامسونگ گلکسی تب ای 7 لایت (Samsung Galaxy Tab A7 Lite) دسترسی داریم. به‌نوشته‌ی ورج،‌ تصاویر فاش‌شده تبلتی را نشان می‌دهند که ظاهری مثل تبلت‌های ارزان‌قیمت دارد و در پنل پشتی آن یک دوربین به‌چشم می‌خورد (خبری از فلاش LED نیست).

گفته شده است که تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ از پردازنده‌ی هلیو P22T مدیاتک به‌همراه سه گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. شایعه‌ها می‌گویند تبلت مورد اشاره تنها یکی از تبلت‌های میان‌رده‌ای است که سامسونگ می‌خواهد در ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۴۰۰) به بازار عرضه کنند. تبلت دیگر قرار است گلکسی تب S7 لایت با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۱۲٫۴ اینچ باشد (گلکسی تب A7 لایت از صفحه‌نمایش ۸٫۷ اینچ استفاده می‌کند). 

GalaxyClub.nl پیش‌تر ادعا کرده بود تبلت S7 لایت ممکن است با 5G یا وای فای در دسترس قرار بگیرد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G در کنار چهار گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده ‌کند. رنگ‌بندی تبلت S7 لایت شامل صورتی و سبز و مشکی و نقره‌ای خواهد بود.

 دو تبلت Lite جدید سامسونگ مدل ضعیف‌شده‌ی گلکسی تب A7 و S7 هستند که سال گذشته‌ی میلادی عرضه شده بودند. تبلت‌های A7 و S7 از صفحه‌نمایش عالی و اسپیکر باکیفیت بهره می‌بردند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات