اولین آیپد با صفحه‌ نمایش mini-LED زودتر از انتظار راهی بازار می‌شود

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی مینگ-چی کو، اپل قصد دارد اولین آیپد با صفحه ‌نمایش mini-LED را راهی بازار کند و این اتفاق زودتر از انتظار رخ می‌دهد.
تبلیغات

مینگ-چی کو مدتی پیش اعلام کرد که شش محصول اپل با فناوری mini-LED در حال ساخت هستند؛ محصولاتی که شامل ای مک پرو ۲۷ اینچی، مک‌بوک پرو ۱۴٫۱ اینچی، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی، آیپدپرو ۱۲٫۹ اینچی، آیپد ۱۰٫۲ اینچی و آیپدمینی ۷٫۹ اینچی می‌شوند. این تحلیلگر محصولات اپل اخیرا به این موضوع اشاره کرده است که آیپدپرو ۱۲٫۹ اینچی اولین محصول اپل با فناوری mini-LED خواهد بود که در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود.

البته این گزارش بیشتر به شرکت Career Technology اشاره می‌کند که وظیفه تأمین صفحه‌ ‌نمایش LCPا(liquid crystal polymer - پلیمر کریستال مایع) برای اپل را بر عهده دارد. این تکنولوژی راه‌های انعطاف‌پذیری برای متصل کردن قطعات مختلف به‌همراه می‌آورد، سرعت بالاتری دارد و انتقال داده با تأخیر پایین را ممکن می‌کند. این شرکت وظیفه تولید قطعات صوتی و نوری برای آیپد با صفحه‌نمایش mini-LED را به عهده دارد و به‌نظر می‌رسد تولید این قطعات را از نیمه اول سال ۲۰۲۱ شروع می‌کند و آیپد با صفحه‌نمایش mini-LED هم در این زمان راهی بازار می‌شود.

صفحه ‌نمایش mini-LED نسبت کنتراست و کیفیت تصویری نزدیک به صفحه‌ نمایش OLED دارد. استفاده از این تکنولوژی ارزان‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات