تبلت پنج‌ساله سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده، به‌روزرسانی جدیدی برای تبلت گلکسی تب S2 منتشر می‌شود. این تبلت پنج سال پیش روانه‌ی بازار شد.
تبلیغات

سامسونگ، یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی بزرگ تلفن‌همراه در جهان، تاکنون دستگاه‌های هوشمند مختلفی عرضه کرده است. تقریبا همه‌ی پرچم‌داران تولید سامسونگ در زمان خود حرفی برای گفتن داشتند و افراد بسیاری را به‌خود جلب می‌کردند. یکی دیگر از موضوعاتی که سامسونگ به آن شهرت دارد، ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود است. به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای یکی از دستگاه‌های سامسونگ منتشر شده که توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده است.

گلکسی تب S2

اواخر ماه گذشته، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی جدیدی برای گلکسی S7، گوشی پرچم‌دار چهار‌ونیم سال پیشش، منتشر کرد. امروز نیز خبر تازه‌ای به‌اشتراک گذاشته شده که از به‌روزرسانی دیگری پرده‌برداری می‌کند: سامسونگ نسخه‌ی امنیتی جدیدی برای گلکسی تب S2 در ورایزون (Verizon) ارائه می‌دهد. این تبلت هفت ماه قبل از گلکسی S7 در جولای ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار شد. انتشار نسخه‌ای جدید برای به‌روزرسانی چنین دستگاهی که سال‌ها پیش در قفسه‌های فروشگاه‌ها دیده شده، واقعا اتفاق جالبی است.

آخرین به‌روزرسانی‌ای که با نسخه‌ی NRD90M.T818VVRS4BTJK ارائه می‌شود، بسته‌ی امنیتی اندروید اکتبر ۲۰۲۰ را به تبلت اضافه می‌کند. اگر شما گلکسی تب S2 دارید، اکنون می‌توانید با ضربه‌زدن روی منو برای به‌روزرسانی دستی، قسمت تنظیمات را باز کنید و به بخش  About Device> Software Software> Check for Updates بروید.

مسئله‌ای که کمی عجیب‌ به‌نظر می‌رسد، این است که گلکسی تب S2 حتی در فهرست به‌روزرسانی‌های امنیتی سامسونگ حضور ندارد. قدیمی‌ترین دستگاه‌ موجود در این فهرست گلکسی تب S3 است که آوریل ۲۰۱۷ عرضه شد. همان‌طورکه در اوایل سال جاری خود سامسونگ تأیید کرد، بهترین تبلت‌های سامسونگ اکنون سه نسخه‌ی اصلی سیستم‌عامل را به‌همراه به‌روزرسانی‌های منظم امنیتی دریافت خواهند کرد. درحالی‌که سری گلکسی تب S7 تا سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی می‌شود، تبلت‌های گلکسی تب S6 تنها تا سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کنند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی انتشار به‌روزرسانی امنیتی جدید برای دستگاه قدیمی سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات