مایکروسافت در حال توسعه‌ی سرفیس ارزان‌قیمت با نام رمز Lex است

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در حال توسعه‌ی دستگاه‌ جدیدی از خانواده‌ی سرفیس است که برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

همانطور که پیش‌تر به اطلاعتان رساندیم، مایکروسافت در صدد عرضه‌ی دستگاه ارزان‌قیمت جدیدی از خانواده‌ی سرفیس به بازار است. این خبر تاکنون بیشتر جنبه‌ی شایعه داشت؛ اما با توجه به گزارشات جدیدی از منابع آگاه، به‌ نظر می‌رسد که ردموندی‌ها قصد عرضه‌ی چنین دستگاهی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ دارند.

برطبق اخبار جدید، نام رمز این دستگاه Lex است و نسبت به سرفیس‌ پرو کنونی، کوچک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. همچنین احتمال داده می‌شود که در این دستگاه شاهد پشتیبانی از شبکه‌ی LTE و استفاده از پورت USB-C باشیم.

مایکروسافت برای کیبورد این دستگاه نام رمز Gibs را در نظر گرفته است و با توجه به نام رمز جدیدی که برای این قسمت در نظر گرفته شده، بعید نیست شاهد تغییرات جدیدی در صفحه‌کلید این دستگاه باشیم.

بی‌شک دستگاهی کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه از خانواده‌ی سرفیس می‌تواند به مایکروسافت در رقابت با آیپد‌های جدید اپل و کروم‌بوک‌های گوگل که حوزه‌ی آموزش را هدف قرار داده‌اند، کمک به‌سزایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات