
مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای فرمور سرفیس پرو ۲۰۱۷ منتشر کرده است که مشکل هایبرنیت شدن این محصول را رفع میکند.
مایکروسافت بروزرسانی مربوط برای رفع مشکل هایبرنیت شدن سرفیس پرو ۲۰۱۷ را منتشر کرد. ردموندیها پس از گزارش این مشکل، با تأیید آن اعلام کرده بودند که درصدد رفع مشکل یادشده از طریق انتشار بروزرسانی جدید برای فرمور سرفیس پرو ۲۰۱۷ هستند. فرمور نسخهی ۲۳۳.۱۷۶۳.۲۵۷.۰ عملکرد Surface System Aggregator را بهبود میبخشد و بهواسطهی آن، مشکل هایبرنیت شدن سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت از بین میرود.
یکی از مهندسان مایکروسافت در رابطه با انتشار این بروزرسانی چنین اظهار نظر کرده است:
بروزرسانی مورد نظر برای رفع مشکل هایبرنیت شدن سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت، مرحلهی تست را سپری کرده و هماکنون قابل استفاده است. کاربران سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت میتوانند این بروزرسانی را از طریق windows update که از طریق Setting>Update & Security>Windows Update در دسترس است، دریافت و روی سیستم خود نصب کنند.
اولین خریداران سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت پس از مدتی اعلام کردند که این گجت بعد از زمان کمی که از روشن کردن آن میگذرد، حتی در حین کار خودبهخود خاموش میشود. به نظر میرسد این مشکل نیز برگرفته از مشکل هایبرنیت شدن یکبارهی سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت باشد که بارها گزارش شده بود.
مایکروسافت ابتدای ماه جاری میلادی ضمن تأیید مشکل موجود، اعلام کرد که این مسئله را با انتشار یک بروزرسانی جدید برای کاربران و دارندگان سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت برطرف خواهد کرد.
با وجود اینکه مایکروسافت این بروزرسانی را منتشر کرده است و حتی شماری از کاربران نیز آن را دریافت و روی سرفیس پرو ۲۰۱۷ خود نصب کردهاند،؛ اما بازهم گزارشهایی منتشر میشود که نشان از باقی ماندن مشکل مورد نظر دارد. البته ماهیت این مشکل پس از انتشار بروزرسانی تغییر کرده است و بنا بر اطلاعات ارائهشده توسط شماری از دارندگان سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت، این تبلت پس از دریافت بروزرسانی بهجای هایبرنیت یا خاموش شدن، به حالت اسلیپ میرود.
یکی از کاربران نیز به این نکته اشاره کرده است که در زمان پخش مداوم ویدیو برای تست باتری سرفیس پرو ۲۰۱۷، زمانی که روشنایی نمایشگر را روی صفر برده و آداپتور برق را از آن جدا کرده است، نمایشگر بهیکباره در بیشترین میزان روشنایی قرار گرفته و سپس سرفیس پرو خاموش شده است.
باید دید که آیا سایر کاربران سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت نیز پس از دریافت بروزرسانی، چنین مشکلی را تجربه میکنند یا خیر؟
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.