تلاش مایکروسافت برای حل مشکل خاموش شدن سرفیس پرو 2017

جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
هایبرنیت شدن ناگهانی سرفیس پرو مشکلی است که مدت‌ها دامن‌گیر برخی کاربران این دستگاه شده است. حال مایکروسافت در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند.
تبلیغات

مشکل هایبرنیت شدن سرفیس پرو هنوز هم برخی کاربران را آزار می‌دهد و عده‌ای نیز آن ‌را به مشکلی در نسخه‌ی ۱۷۰۳ ویندوز ۱۰ نسبت داده‌اند. اما مایکروسافت تأیید کرده که این مشکل مربوط به فرم‌ور سرفیس پرو است و با انتشار یک بروزرسانی نرم‌افزاری این مشکل را حل می‌کند.

در این رابطه، مایکروسافت طی پاسخی در بخش پرسش و پاسخ وب‌سایت این شرکت، اعلام کرده که در حال آماده‌سازی یک بروزرسانی برای حل این مسئله است. پست زیر در این زمینه و در تاریخ دهم جولای ارسال شد:

می‌خواهیم به اطلاع شما برسانیم که احتمالا مشکل [مربوط به سرفیس] را شناسایی کرده‌ایم و در حال آزمایش یک بروزرسانی جهت حل این مشکل هستیم. این وصله [بعدا] در قالب یک بروزرسانی ویندوز ارائه خواهد شد.

این پست نیز دو روز بعد، یعنی در تاریخ دوازدهم جولای بروزرسانی شد:

می‌خواهیم به اطلاع برسانیم که این وصله هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و در بروزرسانی روز یازدم جولای ارائه نشده است. به‌محض در دسترس قرار گرفتن بروزرسانی این مسئله را اطلاع خواهیم داد. به‌علاوه به‌محض ارائه‌ی این بروزرسانی، صفحه‌ی تاریخچه بروزرسانی‌های سرفیس به همراه جزئیات مربوطه بروز خواهد شد.

این بروزرسانی احتمالا در هفته‌های آینده ارائه خواهد شد و امیدواریم با ارائه‌ی آن، مشکل کاربران سرفیس پرو حل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات