وسترن دیجیتال SSD گیمینگ WD_BLACK و P40 را با سرعت ۷۳۰۰ مگابایت‌برثانیه معرفی کرد

چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وسترن دیجیتال از حافظه‌ی NVMe SSD جدید WD_BLACK و درایو SSD گیمینگ P40 رونمایی کرد.
تبلیغات

وسترن دیجیتال امروز در رویداد خود مجموعه‌ای از درایوهای SSD خود را معرفی کرد. WD_BLACK با تمرکز بر گیمینگ SN850X NVMe SSD و P40 Game Drive SSD را دریافت می‌کند. این در حالی است که SN740 اکنون با قابلیت PCIe 4.0 به‌عنوان M.2 2230/42/80 NVMe SSD تحت نام تجاری Western Digital عرضه می‌شود.

SSD وسترن دیجیتال WD_BLACK

به گزارش Anandtech، درایوهای WD_BLACK در تابستان عرضه خواهند شد. SN850X یک SSD PCIe 4.0 x4 NVMe است و سرعت خواندن اطلاعات روی آن به ۷۳۰۰ مگابایت برثانیه می‌رسد. این مدل در ظرفیت‌های یک ترابایتی (با قیمت ۱۹۰ دلار)، دو ترابایتی و چهار ترابایتی دردسترس قرار خواهد گرفت. مدل یک و دو ترابایتی این محصول از هیت‌سینک اختیاری و RGB بهره می‌برند. گفته شده جزئیات کامل و رسمی درمورد این درایوها در ژوئیه ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد.

SSD گیمینگ P40 یک درایو اکسترنال USB 3.2 Gen 2x2 (20Gbps) است که با اضافه کردن نور RGB به بدنه‌ی آن، براساس مدل P50 ساخته شده است. این محصول تابستان ۲۰۲۲ در ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایتی (با قیمت ۱۲۰ دلار)، یک ترابایتی و دو ترابایتی دردسترس قرار خواهد گرفت.

SSD وسترن دیجیتال WD_BLACK

وسترن دیجیتال همچنین درمورد قابلیت جدید Game Mode 2.0 در نرم‌افزار داشبورد WD_BLACK توضیحاتی ارائه کرد؛ قابلیتی که برای فعال کردن ویژگی‌های اضافه مثل بهبود عملکرد در رایانه‌های شخصی ویندوزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حالت برای SN850X NVMe SSD دردسترس است. همچنین می‌توان از نرم‌افزار داشبورد برای کنترل نور RGB درایو گیمینگ P40 استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات