سامسونگ احتمالا قیمت سری SSD خود را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ افزایش می‌دهد

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ اخیراً تولیدش را برای هر دو کارخانه NAND شیان چین پس از افزایش کووید۱۹ کاهش داده است. ظاهراً این شرکت قصد دارد قیمت سری SSD خود را در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ افزایش دهد.
تبلیغات

به‌نقل از neowin، ظاهراً سامسونگ در حال بررسی افزایش قیمت SSD خود است. باتوجه‌‌به‌ اینکه در این گزارش دقیقاً مبلغ افزایش قیمت مشخص نشده است، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ با سایر شرکت‌های فروش SSD مخالف است که قیمت‌های مربوط به خود را کاهش می‌دهند.

سامسونگ اذعان کرده است که موقتا عملیات تولیدی خود در کارخانه‌ی شیان چین را تغییر می‌دهد. به‌گفته‌ی شرکت مذکور، این تصمیم به‌دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹ و برای حفظ سلامت و ایمنی کارمندان و شرکا گرفته شده است.

پیش‌ازاین کارخانه‌ی تولید حافظه‌ی فلش NAND سامسونگ در شیان به‌علت کووید۱۹ تعطیل شده بود. این شرکت دو کارخانه‌ی تولید NAND دارد که تقریباً ۴۲ درصد از تولید حافظه‌ی فلش را تشکیل می‌دهند.

در‌حالی‌که سامسونگ قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد از هر دو کارخانه با ظرفیت کامل بهره‌برداری کند، اکنون گفته است که برای پایبندی به محدودیت‌های کووید۱۹، رسیدگی‌هایی ضروری است. سامسونگ امیدوار است با انتقال تولید به مکان‌های دیگر در سراسر جهان، کسری‌های ناشی از قرنطینه‌ی شیان را جبران کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات