سامسونگ کارت‌های حافظه جدید خود را با ظرفیت حداکثر نیم ترابایت رونمایی کرد

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ کارت‌های حافظه جدیدی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر معرفی کرد.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی کارت‌های حافظه جدید خود را با نام‌های PRO Plus و EVO Plus microSD رونمایی کرده است که فضای ذخیره‌سازی سفارشی برای رفع نیاز فیلم‌برداران و عکاسانی دارند که با محتواهای باکیفیت خود، به‌سرعت حافظه‌ها را پر می‌کنند.

به‌گزارش windowscentral، سامسونگ درباره محصولات جدیدش می‌گوید:

کارت حافظه جدید با ۱۰ سال ضمانت محدود و دوام بیشتر و حداکثر نیم ترابایت ظرفیت ذخیره‌سازی، فضای کافی برای عکس‌های ۳۶۰ درجه و ساعت‌ها فیلم با کیفیت 4K و شات‌های ضبط‌شده با پهپادها را فراهم می‌کند. کارت‌های حافظه Pro Plus microSD و SD تا ۱۶۰ مگابایت‌‌بر‌‌ثانیه سرعت خوانش و حداکثر ۱۲۰ مگابایت‌‌بر‌‌ثانیه سرعت نوشتن را ارائه می‌دهند.

مقاله‌های مرتبط:

کارت‌های حافظه جدید سامسونگ برای تحمل همه‌چیز، از آب و دمای شدید گرفته تا ضربه مغناطیسی و اشعه ایکس ساخته شده‌اند. microSD PRO Plus با ظرفیت‌‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و به قیمت ۳۴ و ۵۴ و ۱۰۹ دلار و EVO Plus با ظرفیت ۶۴ تا ۵۱۲ گیگابایت و به قیمت ۱۸ تا ۹۹ دلار عرضه می‌شوند. کارت‌های حافظه مذکور در صفحه محصولات سامسونگ قرار دارند و به‌نظر می‌رسد برای خرید دردسترس هستند. البته هنوز لینک‌های خرید واقعی کنار آن‌ها دیده نمی‌شوند و تنها گزینه «به من اطلاع بده» دیده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات