احتمال وجود نمایشگر ۱۲۰ هرتز در نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده 5G سامسونگ

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
احتمال دارد سامسونگ در گلکسی M52 5G از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کند.
تبلیغات

مدتی است گوشی‌های میان‌رده بیشتری از سامسونگ با نمایشگرهای سریع‌تر، تراشه‌ی چشمگیرتر و پشتیبانی از اینترنت 5G عرضه می‌شوند؛ اما بر اساس خبری که به‌تازگی منتشر شده است؛ نسخه بعدی گلکسی M می‌تواند هر ۳ گزینه‌ یادشده را داشته باشد. طبق اطلاعات MySmartPrice و ایشان آگاروال، سامسونگ گلکسی M52 5G می‌تواند جدیدترین میان‌رده این شرکت باشد که به بازار هند وارد خواهد شد.

به گزارش Androidauthority، گلکسی M52 5G دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود. ظاهرا این صفحه‌نمایش نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت که آن را بین دیگر مدل‌های گلکسی M خاص‌تر می‌کند. همچنین نمایشگر سریع‌تر می‌تواند این گوشی هوشمند را با بعضی محصولات شیائومی، ریلمی و حتی نسخه‌های جدیدتر سری گلکسی A قابل مقایسه کند. 

بر اساس تصاویر رندر منتشرشده، گلکسی M52 5G دارای نوار پین مشابه گلکسی M32 است که در ماه ژوئن عرضه شد؛ اما یک تفاوت کلیدی وجود دارد و آن دوربین سه‌گانه گلکسی M52 5G است که به‌صورت عمودی در پشت دستگاه قرار دارد. احتمال دارد این دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی باشد.

دیگر مشخصات احتمالی گلکسی M52 5G

گفته می‌شود Galaxy M52 5G به اسنپدراگون 778G SoC که یک پله بالاتر از اسنپدراگون 730G استفاده‌شده در گلکسی M51 است، مجهز خواهد بود. گوشی هوشمند مذکور این بخش را با Galaxy A52s 5G که اخیراً عرضه شده است به اشتراک می‌گذارد. برای این دستگاه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در نظر گرفته شده است.

رندر سامسونگ m52 5g

گلکسی M52 5G ممکن است شارژر ۱۵ واتی در جعبه داشته باشد؛ اما در مورد ظرفیت باتری چیزی گفته نشده است. با توجه به اینکه گلکسی M51 دارای یک باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، نباید از دیدن مورد مشابهی در نسل بعدی گوشی‌ میان‌رده سامسونگ تعجب کرد؛ اما طبق شایعات، وزن گلکسی M52 5G تقریبا ۴۰ گرم کمتر از نسخه قبلی خود خواهد بود و همین مسئله باعث می‌شود کمی احتمال استفاده باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری کاهش یابد.

هیچ‌کدام از مشخصات ذکرشده قطعی نیست؛ در نتیجه باید آن‌ها را تنها در حد شایعه باور داشت. همچنین هیچ تأییدیه‌ای از سوی سامسونگ درباره معرفی رسمی گلکسی M52 5G یا جزئیات مربوط به قیمت آن وجود ندارد. گلکسی M51 با قیمت ۲۴۹۹۹ روپیه (۳۴۹ دلار) به فروش می‌رسید؛ اما با توجه به اینکه جانشین آن بیشتر به گلکسی A52 5G شباهت دارد، احتمالا شاهد افزایش قیمت این گوشی سامسونگ به بیش از ۳۰ هزار روپیه (۴۰۷ دلار) خواهیم بود. حتی با وجود افزایش قیمت، این احتمال وجود دارد که گلکسی M52 5G بتواند ارزان‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات