بررسی اسپیکر BTS840 انرجایزر

شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپیکرهای سری Boom Monster انرجایزر با درایورهای قدرتمند گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ای برای محیط‌های بزرگ هستند. با بررسی اسپیکرهای BTS840 و BTS820 انرجایزر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

برای پخش موسیقی یا محتوای صوتی در محیط کار، خانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی یا محیط‌های آموزشی، اسپیکرهای بلوتوثی قدرت صدا و امکانات مدنظر کاربران را فراهم می‌کنند. انرجایزر اسپیکر های متنوعی برای کاربری‌های مختلف راهی بازار کرده است که محصولات کوچک و جمع‌وجور تا دستگاه‌های غول‌پیکر را شامل می‌شود.

اسپیکرهای سری Boom Monster‌ انرجایزر همان‌طورکه از نامشان برمی‌آید، ابعاد بزرگی دارند تا به‌مدد درایورهای بزرگ بتوانند صدای قدرتمندی تولید کنند. انرجایزر مدل‌های متعددی در سری Boom Monster ارائه می‌کند و BTS840 با وزن ۲۳ کیلوگرم و ارتفاع ۱ متر و ۱۰ سانتی‌متر، بزرگ‌ترین محصول این سری به‌حساب می‌آید.

بررسی ویدئویی اسپیکر BTS840 انرجایزر

تماشا در یوتیوب

اسپیکر بلوتوثی BTS840 برای تولید صدا در بازه‌ی فرکانسی ۵۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز از دو ووفر بسیار بزرگ ۱۲ اینچی درکنار یک توییتر کوچک شیپوری استفاده می‌کند. با چنین وصفی، صداهای بم و بیس‌ها بسیار پرقدرت و کوبنده تولید هستند؛ اما فرکانس‌های زیر در گوشه‌وکنار گم می‌شوند. البته با وجود دکمه‌های کنترلی متعددی که روی اسپیکر تعبیه شده‌اند، امکان کم‌وزیادکردن شدت بیس و تربل (Treble) فراهم است و به صلاحدید خودتان، می‌توانید تنظیمات صدا را کنترل کنید.

اگر جزو کسانی هستید که به کارائوکه یا خواندن همراه آهنگ‌ها علاقه‌مند هستید، انرجایزر امکانات خوبی برایتان تدارک دیده است. با وجود یک دکمه برای کنسل‌کردن صدای خواننده که عملکرد نسبتاً مطلوبی هم دارد، درکنار میکروفن بی‌سیم که همراه اسپیکر دراختیارتان قرار می‌گیرد، به‌راحتی می‌توانید خواننده‌ی درونتان را بیدار کنید و از همخوانی با آهنگ محبوبتان لذت ببرید. میکروفن همراه اسپیکر انرجایزر از نوع UHF است؛ یعنی در محدوده‌ی فرکانسی بین ۳۰۰ تا ۳,۰۰۰ مگاهرتز کار می‌کند. به‌علاوه می‌توان آن را تا شعاع ۲۵ متری اسپیکر استفاده کرد.

برای اتصال به اسپیکر انرجایزر، علاوه‌بر بلوتوث ۵، درگاه‌های USB Type A، درگاه کارت حافظه و جک ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصال کابل Aux درکنار سه جک ۶٫۳۵ میلی‌متری برای اتصال میکروفن و گیتار در نظر گرفته شده است. با این‌ حساب، نوازندگان گیتار هم می‌توانند از BTS840 به‌عنوان امپلی‌فایر برای گیتارشان استفاده کنند و هم با پخش موسیقی مدنظرشان از اسپیکر، همراه آن بنوازند.

اسپیکر BTS840 به باتری قابل‌شارژ ۱۶۸ وات‌ساعتی مجهز شده است که می‌تواند با سطح صدای ۸۰ درصد، تا ۵ ساعت و با سطح صدای ۵۰ درصد، تا ۶ ساعت پخش کند. برای یک‌ بار شارژ کامل اسپیکر نیز حدود ۶ تا ۷ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

برای کاربرانی که به‌دنبال اسپیکری کوچک‌تر با قدرت صدای کمتر از BTS840 هستند، انرجایزر مدل BTS820 را در سری Boom Monster ارائه می‌کند. به‌جز درایورهای کوچک ۱۰ اینچی، اسپیکر BTS820 ازنظر امکانات و اقلام همراه تفاوت دیگری با BTS840 ندارد.

درنهایت، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هر دو اسپیکر انرجایزر از قابلیت TWS پشتیبانی می‌کنند که با استفاده از آن می‌توان هم‌زمان دو اسپیکر را به‌هم متصل کرد تا هم قدرت صدا بیشتر شود و هم فضای بیشتری زیر پوشش صدای قدرتمند اسپیکرها قرار بگیرد.

اسپیکر Boom Monster BTS840 انرجایزر از سوی شرکت متین برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات