آمازون برای ثبت تصویر از فرازمینی‌ها یک میلیون دلار جایزه می‌دهد!

شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
دوربین زنگ در و موجود فرازمینی
آمازون گفته است برای ثبت تصویر از موجودات فضایی با استفاده از دوربین‌های سری Ring، یک میلیون دلار به‌صورت کارت هدیه پرداخت می‌کند.
تبلیغات

شرکت Ring، تولیدکننده‌ی دوربین‌های مداربسته، با همکاری آمازون طرحی را تحت‌عنوان «جست‌وجوی میلیون دلاری Ring برای حیات فرازمینی» معرفی کرده است. شرکت‌کنندگان باید چشم‌انتظار باشند و هر نشانه‌ای از فرازمینی‌ها را که توسط دوربین Ring آیفون تصویری منزلشان ضبط شده باشد، به‌ثبت برسانند. محصولات این شرکت اپلیکیشن اختصاصی دارد که امکان مشاهده‌ی تصاویر ضبط‌شده را در گوشی آیفون یا گوشی اندرویدی کاربر فراهم می‌کند.

اگر یک موجود سبز کوچک وارد دید دوربین شود، مالک آن دوربین برنده‌ی جایزه‌ی یک میلیون دلاری خواهد شد. جیکوب هاگ میسراد، متخصص اخترزیست‌شناسی، به‌عنوان داور این مسابقه حضور دارد. این مسابقه تا سوم نوامبر (دهم آبان) ادامه خواهد داشت.

موجود فرازمینی سبز رنگ در حال راه رفتن

گفته می‌شود که ممکن است تعداد اشیای پرنده‌ی ناشناس و موجودات فرازمینی در اطراف زمین بیشتر شده باشد. از طرفی به شرکت‌کنندگان در این مسابقه توصیه شده است که محیط اطراف خانه‌ی خود را با وسایل رنگی و به‌خصوص سبزرنگ تزئین کنند؛ زیرا این رنگ موجودات فرازمینی را بیشتر جذب می‌کند. بنابراین احتمال اینکه یکی از آن‌ها از جلوی دوربین جلوی در عبور کند یا زنگ خانه را بزند، زیاد می‌شود.

افرادی که یک سفینه‌ی فضایی عجیب را در حال پرواز در آسمان ببینند یا موجودات سبز کوچکی را در حال قدم زدن در خیابان مشاهده کنند یا دلایل دیگری از حیات فرازمینی‌ها در اختیار دارند، باید فیلم‌هایی را که با دوربین Ring خود ضبط کرده‌اند، برای شرکت آمازون ارسال کنند. این فیلم‌ها توسط متخصص حیات فرازمینی بررسی خواهند شد.

اگر داور تأیید کند که ویدیو با معیارهای علمی موجودات فرازمینی منطبق است، ارسال‌کننده جایزه‌ی یک میلیون دلاری را دریافت می‌کند.

با این حال، شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال ویدیو‌های ساختگی خلاقانه‌ای که بیننده‌ی عادی را فریب دهد، جوایز کوچک‌تری نیز در قالب کارت هدیه‌ی آمازون دریافت کنند. این کمپین جزء برنامه‌ی تبلیغاتی شرکت Ring است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات