با اپلیکیشن Seene، عکس‌های سه بعدی در آیفون بسازید

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
به‌دنبال خلاقیت بیشتر در عکاسی با آیفون هستید استفاده از اپلیکیشن رایگان Seene راه حلی است که شما را در رسیدن به این مقصود یاری می‌کند.
تبلیغات

اگر به دنبال آن هستید که خلاقیت بیشتری در عکسبرداری با دوربین آیفون‌تان به خرج دهید، استفاده از اپلیکیشن رایگان Seene راه حلی است که شما را در رسیدن به این مقصود یاری می‌کند. این اپلیکیشن برای ایجاد عکس‌های سه بعدی از طریق دوربین آیفون‌ به شما کمک می‌کند. فرایند استفاده از آن نیز بسیار ساده است و تنها چیزی که نیاز دارید جسمی است که ثابت باقی بماند. با ما همراه باشید تا توضیح بیشتری در رابطه با این اپلیکیشن به شما ارائه دهیم.

بعد از دانلود این اپلیکیشن از App Store و اجرای آن، شما مستقیما به  صفحه ایجاد تصویر سه بعدی در اپلیکیشن راهنمایی خواهید شد. این نکته را در نظر داشته باشید که برای نتیجه گرفتن از Seene،‌ اساسا شما به یک جسم که ثابت باقی بماند نیاز دارید تا بتوانید نقاط سبز رنگی که توسط برنامه بر روی آن مشخص می‌شود، مشاهده کنید. این نقاط برای تعیین نقشه جسم توسط اپلیکیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بعد از این مرحله، باید دکمه شاتر را فشار داده و تلفن هوشمندتان را تکان دهید. منظور چرخاندن آن نیست، بلکه باید آنرا در همه جهات حرکت دهید تا هر چهار قسمت روی صفحه نمایش همانند تصویر بالا به‌رنگ سبز تغییر رنگ بدهند.

وقتی همه گوشه‌های عکس را با رنگ سبز پوشش دادید، اپلیکیشن Seene به شما عکس نهایی را نمایش می‌دهد. می‌توانید آیفون‌تان را به جهت‌های دیگر بچرخانید تا عکس‌تان را از زوایای دیگر مشاهده کنید. در صورتی که عکس نهاییتان به اندازه کافی خوب به‌نظر نمی‌رسد، این فرایند را از نو تکرار کنید و این بار از زوایای دیگر عکس بگیرید یا دوربین‌تان را به جسم نزدیک‌تر کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات