اسپاتیفای تنها در یک روز میزبان ۲۰۰ میلیون کاربر شد

پنج‌شنبه 13 آذر 1404 - 20:15
مطالعه 1 دقیقه
لوگو اسپاتیفای / Spotify در نمایشگر گوشی در جیب شلوار
رویداد Wrapped اسپاتیفای فقط در ۲۴ ساعت اول خود توانست بیش‌از ۲۰۰ میلیون کاربر جذب کند.
تبلیغات

براساس اعلام اسپاتیفای، کمپین Wrapped 2025 این اپلیکیشن، در ۲۴ ساعت اول خود بیش‌از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال داشته است که ۱۹ درصد نسبت‌به سال گذشته بیشتر محسوب می‌شود. سال گذشته حدود ۶۲ ساعت طول کشید تا Spotify Wrapped به ۲۰۰ میلیون کاربر دست پیدا کند.

کاربر فعال به کسی گفته می‌شود که حداقل یکی از استوری‌های بخش Wrapped را مشاهده کرده باشد. اسپاتیفای می‌گوید Wrapped در سال میلادی جاری بیش‌از ۵۰۰ میلیون بار به‌اشتراک گذاشته شده است که رشد ۴۱ درصدی را نسبت‌به سال گذشته نشان می‌دهد. این آمار شامل اشتراک‌گذاری مستقیم از داخل اپلیکیشن و اسکرین‌شات‌ها و دانلود‌ها می‌شود.

امسال بازار‌هایی مانند آمریکا، ژاپن، اندونزی، هند و تایلند معیار‌های Wrapped اسپاتیفای را تعیین کردند و نقش مهمی در رشد آن داشتند.

Wrapped به گزارش سالانه‌ای گفته می‌شود که اسپاتیفای برای کاربران خود منتشر می‌کند و به آن‌ها مواردی نظیر آهنگ‌های مورد علاقه، هنرمندان محبوب و مدت زمانی که به موسیقی گوش داده‌اند را نشان می‌دهد. این بخش سال گذشته روی هوش مصنوعی متمرکز بود و با استقبال خوبی رو‌به‌رو نشد، ولی امسال رکورد‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات