آپدیت عجیب آرک سرچ؛ با تماس تلفنی در اینترنت جست‌و‌جو کنید!

جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو مرورگر Arc
به‌روزرسانی جدید مرورگر آرک، جست‌و‌جوی صوتی و بدون نیاز به تایپ کردن را برای کاربران فراهم می‌کند.
تبلیغات

مرورگر موبایل Arc Search که توسط شرکت The Browser Company ساخته شده است، با قابلیت جدیدی به نام «تماس با آرک» به‌روزرسانی شد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد با اقدامی شبیه به برقراری تماس تلفنی، جست‌و‌جو انجام دهید. برای استفاده از این ویژگی، کافی است برنامه‌ی Arc Search را باز کنید، گوشی آیفون را به گوش نزدیک کنید و سؤال خود را بپرسید.

نزدیک کردن آیفون به گوش، گزینه‌ی جست‌و‌جو را فعال می‌کند و پاسخ‌ها به صورت صوتی ارائه می‌شوند. کل تجربه‌ی جست‌و‌جوی صوتی به گونه‌ای به نظر می‌رسد که انگار در حال صحبت با تلفن هستید.

جستوجو صوتی در مرورگر Arc گوشی آیفون
Arc

با استفاده از «تماس با آرک»، پس از پرسیدن سوال، Arc Search برای لحظاتی موسیقی انتظار پخش می‌کند و سپس پاسخ را به صورت صوتی ارائه می‌دهد و منتظر سوال بعدی شما می‌ماند.

رابط کاربری جست‌و‌جوی صوتی آرک شبیه‌به رابط کاربری تماس تلفنی است و شامل یک ایموجی خندان، یک گزینه برای پایان دادن به تماس و یک گزینه‌ی بلندگو برای خواندن نتایج با صدای بلند است.

Arc Search برای اولین‌بار در اواخر دی ماه ۱۴۰۲ به‌عنوان مرورگری که از هوش مصنوعی برای ارائه‌ی نتایج جست‌وجو به‌صورت مدیریت‌شده و خوانا استفاده می‌کند، منتشر شد. این مرورگر دارای یک رابط کاربری ساده است و کاربران می‌توانند جست‌و‌جوی استاندارد انجام دهند یا از گزینه‌ی «مرور برای من» استفاده کنند تا لیستی از نتایج با خلاصه‌ای که توسط هوش مصنوعی تهیه شده است، دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات