طراح ارشد سافاری اپل به تیم مرورگر Arc پیوست

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
صفحه‌ی جست‌وجو‌ی مرورگر آرک روی آیفون
برند The Browser Company می‌گوید که یکی از طراحان ارشد مرورگر سافاری اپل را استخدام کرده است.
تبلیغات

جاش میلر، مدیرعامل شرکت The Browser Company، طی پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس گفت که چارلی دیتس پس از پنج سال کار در اپل به‌ این شرکت می‌پیوندد. میلر، دیتس را یکی از دو طراح اصلی سافاری در اپل توصیف می‌کند.

شرکت The Browser Company خالق مرورگر محبوب آرک است که ادعا می‌کند تجربه‌ی وب‌گردی «آرام‌ و شخصی‌تر» را ارائه می‌دهد.

دیتس در سال ۲۰۱۹ به اپل پیوست و در بخش‌های Safari ،Home ،Privacy ،Accessibility و Screen Sharing این شرکت کار کرد. دیتس قبل از حضور در اپل، پنج سال را به عنوان طراح ارشد محصول در متا گذراند و در فیس‌بوک و واتساپ کار کرد. او همچنین ژست لمسی Swipe to Reply را در زمان حضورش در متا ایجاد کرد.

ماه گذشته The Browser Company اعلام کرد که ۵۰ میلیون دلار بودجه کسب کرده است تا ارزش بازارش به ۵۵۰ میلیون دلار برسد. این شرکت می‌گوید که آرک تا تابستان امسال، به‌صورت عمومی روی ویندوز و مک و آیفون با سیستم همگام‌سازی چند پلتفرمه دردسترس قرار می‌گیرد.

شرکت The Browser Company در وب‌سایت خود می‌گوید: «ما مرورگری طراحی کرده‌ایم که با سرعت مشابه خودمان فکر می‌کند، کارهایمان را انجام می‌دهد و خلاقیت ما را به سمت جلو هدایت می‌کند.»

آرک اخیراً مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را اضافه کرده است تا خود را از سافاری متمایز کند. هنوز مشخص نیست که اپل چه ویژگی‌های جدیدی را برای سافاری در به‌روزرسانی iOS 18 ارائه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات