سامسونگ برنامه کاربردی Galaxy Enhance-X را آپدیت کرد

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با گلکسی اس ۲۴ اولترا | Galaxy S24 Ultra
اپلیکیشن ویرایش عکس گلکسی Enhanced X به ویژگی‌های جدیدی مجهز شد.
تبلیغات

سامسونگ درحال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن گلکسی Enhance-X است. این به‌روزرسانی باعث تغییر نسخه‌ی برنامه از ۲٫۰٫۷۱ به ۲٫۰٫۸۹ می‌شود و سه تغییر را به همراه دارد: آیکون‌های جدید، مرتب‌سازی مجدد گزینه‌های ویرایش و تغییراتی در پیشنهادات ویرایش.

هنگامی که تصویر یا ویدیویی را در Galaxy Enhance-X باز می‌کنید، گزینه‌های ویرایش به‌طور خودکار پیشنهاد داده می‌شوند. گفته می‌شود که نسخه‌های قبلی و جدید اپلیکیشن، پیشنهادهای ویرایشی متفاوتی را برای یک عکس مشابه ارائه می‌دهند.

آیکون های جدید بخش ویرایش اپلیکیشن گلکسی enhanced x
نسخه‌ی جدید
آیکون های قدیمی بخش ویرایش اپلیکیشن گلکسی enhanced x
نسخه‌ی قبلی

آیکون‌های جدیدی برای دو بخش ویرایش اپلیکیشن Enhance-X ارائه شده‌اند که یکی بخش مربوط به پیشنهادها است و دومی بخش گزینه‌های مربوط به تنظیم روشنایی و رنگ را ارائه می‌دهد. آیکون‌های تازه تا حدودی گویاتر از نسخه‌ی قبلی شده‌اند.

آیکون های اپلیکیشن enhanced x
نسخه قبلی
آیکون های اپلیکیشن enhanced x
نسخه جدید

سامسونگ گزینه‌ی «تصحیح انحراف لنز» را از بخشی که گزینه‌های مربوط به تنظیم یا برش تصویر را ارائه می‌دهد، به بخشی که گزینه‌های مربوط به ویرایش چهره را دارد، منتقل کرده است.

برای به‌روزرسانی Galaxy Enhance-X باید به گلکسی استور بروید. اگر به‌روزرسانی برای شما دردسترس باشد، گلکسی استور آن را به شما نشان خواهد داد. در این صورت، می‌توانید روی آیکون به‌روزرسانی کنار اپلیکیشن ضربه بزنید تا آپدیت شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات