تلگرام با ۱۵ قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
صفحه اصلی لوگو تلگرام / Telegram در آیفون ۱۵ پرو مکس
به‌روزرسانی جدید تلگرام شامل ۱۵ قابلیت جدید و کاربردی است تا رقابت این پیام‌رسان با واتساپ وارد مرحله‌ی جدیدی شود.
تبلیغات

جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام که چند هفته پیش در دسترس قرار گرفت، شامل ویژگی‌های پرتعدادی است که جزئیات برخی از آن‌ها را تا امروز نمی‌دانستیم.

تلگرام در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که به‌روزرسانی موردبحث بیش‌از ۱۵ قابلیت جدید دارد، ازجمله بخش کانال‌های پیشنهادی، نمایش کانال و تاریخ تولد در بخش پروفایل و ابزارهای مدرن برای ادمین گروه‌ها.

بخش جدید تلگرام برای جستجو کانال‌ها
Telegram

فیلتر جست‌و‌جوی تلگرام ازاین‌پس شامل بخش Channels است که کانال‌های دنبال‌شده را نمایش می‌دهد. این تب فهرستی از کانال‌های پیشنهادی را در خود دارد تا بتوانید به‌دنبال محتواهای جدید بگردید.

تلگرام در هر به‌روزرسانی میزبان قابلیت‌های پرتعدادی می‌شود

به‌روزرسانی جدید تلگرام بخش جدیدی به نام My Profile وارد منوی تنظیمات می‌کند. به‌لطف این بخش می‌توانید ببینید که کاربران دیگر، پروفایل شما را چگونه مشاهده می‌کنند. سپس می‌توانید اطلاعات مختلف را ویرایش کنید. در به‌روزرسانی جدید تلگرام امکان‌ سنجاق‌کردن سه استوری به پروفایل فراهم است.

دیگر تغییر مهم تلگرام این است که می‌توانید تاریخ تولد خود را به پروفایل اضافه کنید. البته تلگرام پیش‌تر جزئیات این ویژگی را تشریح کرده بود. به‌لطف به‌روزرسانی جدید می‌توانید کانال‌های خود را به پروفایل‌تان اضافه کنید تا کسی که پروفایل را می‌بیند، به‌راحتی به کانال هم دسترسی داشته باشد.

تغییرات بخش فوروارد پیام در تلگرام
Telegram

تلگرام می‌گوید که در به‌روزرسانی جدید می‌توان موقعیت مکانی را بدون محدودیت زمانی به اشتراک گذاشت. این پیام‌رسان در بخش نوتیفیکیشن میزبان یک‌سری تغییرات شده است و ازطرفی در بخش فوروارد پیام‌ها، تصویر پروفایل حساب اصلی را نشان می‌دهد.

ایموجی انیمیشن در نظرسنجی و ابزارهای پیشرفته‌ی مدیریت گروه، دیگر ویژگی‌های مهم اضافه‌شده به تلگرام هستند که البته صرفا در دسترس کاربران تلگرام پریمیوم قرار می‌گیرند. کاربران تلگرام پریمیوم همچنین می‌توانند تبلیغات را مجددا فعال کنند و به‌صورت ناشناس سراغ دیدن استوری‌ها بروند.

تلگرام حالا ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و یکی از پراستفاده‌ترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های دنیا است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات