دیزنی پلاس همچون نتفلیکس به مبارزه با اشتراک‌گذاری رمز عبور می‌رود

جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
لوگو دیزنی پلاس ۲۰۲۴ رنگ سبز
دیزنی پلاس قصد دارد همچون نتفلیکس، به‌طور جدی با استفاده‌ی چند نفر از یک حساب کاربری مقابله کند.
تبلیغات

کاربران دیزنی پلاس می‌توانند با پرداخت هزینه‌، رمز عبور خود را با دیگران به‌اشتراک بگذارند؛ این سرویس استریم درحال اعمال قوانین جدیدی است تا با کمک آن‌ها بتواند به مقابله با اشتراک‌گذاری رمز عبور حساب‌های کاربری بپردازد.

قوانین ضد اشتراک‌گذاری رمز عبور در ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای کاربران جدید و در ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) برای اعضای قبلی ارائه شد. کاربران دیزنی می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی اضافی، اعضای دیگری را به حساب‌شان اضافه کنند. دیزنی هنوز اطلاعاتی راجع‌به هزینه‌ای که باید پرداخت شود، ارائه نکرده است.

باب آیگر، مدیرعامل دیزنی، در مصاحبه‌ با CNBC اعلام کرد که سرویس استریم دیزنی پلاس قصد دارد در ماه ژوئن (خرداد و تیر) اقدامات جدی در زمینه‌ی مبارزه با اشتراک‌گذاری رمز عبور را پیش بگیرد. این اقدامات ابتدا فقط در برخی از کشورها و بازارها و بعد در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) برای همه‌ی کاربران اعمال خواهند شد.

نتفلیکس اولین سرویس استریم بود که در سال ۲۰۲۳ امکان اشتراک‌گذاری رایگان رمز عبور را از بین برد و اکنون کاربران برای دسترسی به قابلیت افزودن بیننده ازطریق حساب خود و به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور باید مبلغ ۷٫۹۹ دلار را به‌صورت ماهانه بپردازند.

هیو جانستون، مدیر مالی دیزنی، در ماه فوریه (بهمن و اسفند) اعلام کرد که برخی از کاربران مظنون به اشترا‌ک‌گذاری نامناسب رمز عبور هستند و تا تابستان امسال درخواست ثبت‌نام برای دریافت اشتراک اختصاصی خود را دریافت خواهند کرد.

دیزنی اواخر ماه گذشته، هولو و دیزنی پلاس را در اپلیکیشنی واحد ادغام کرد. این اپلیکیشن علاوه‌بر ادغام محتوای هر دو سرویس، با ترکیب تاریخچه‌ی تماشای کاربران، پیشنهادهایی را نیز ارائه می‌دهد. دیزنی قصد دارد با یکپارچه‌سازی دیزنی پلاس، هولو و شبکه‌ی تلویزیونی ورزشی ESPN جلوی اشتراک‌گذاری رمز عبور را بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات