دیزنی پلاس و هولو، غول‌های صنعت استریم، در اپلیکیشنی واحد ادغام می‌شوند

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی دیزنی پلاس در کنار هولو
به زودی دیزنی پلاس و هولو در اپلیکیشنی مشترک ادغام می‌شوند؛ این اپلیکیشن تا یک ماه دیگر دردسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

باب آیگر، مدیرعامل دیزنی، در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که قصد دارد هوشلو و دیزنی پلاس را در اپلیکیشنی واحد ادغام کند. این برنامه ابتدا برای کسانی که کاربر سرویس باندل هولو و دیزنی پلاس هستند، ارائه می‌شود و به این افراد پلتفرمی برای دسترسی به تمامی محتوای هردو سرویس دیزنی پلاس و هولو داده خواهد شد.

در حال حاضر، دیزنی یک سرویس ترکیبی ارائه می‌دهد که دارای ویژگی‌های هولو و دیزنی پلاس است، اما کاربران باید دو برنامه را جداگانه در گوشی خود دانلود کنند. قیمت برنامه‌ی جدید اعلام نشده است، اما بسته‌ی نرم‌افزاری فعلی هولو و دیزنی پلاس (نسخه‌ی شامل تبلیغات و بدون آن)، به‌ترتیب ۹٫۹۹ و ۱۹٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.

آیگر تأیید کرد که دیزنی در مسیر راه‌اندازی نسخه‌ی بتا این برنامه در ایالات متحده در ماه دسامبر (آذر و دی) است. نسخه‌ی نهایی و پایدار در بهار ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

دیزنی در اوایل این ماه اعلام کرد که برای خرید سهام Hulu Comcast بیش از ۸ میلیارد دلار به شرکت Comcast پرداخت می‌کند. با این قرارداد، دیزنی حالا تنها مالک سرویس هولو است.

دیزنی در ماه اکتبر (مهر و آبان)، هزینه‌های سرویس دیزنی پلاس و هولو را برای کسب درآمد بیشتر، افزایش داد. قیمت دیزنی پلاس و هولو در نسخه‌ی فاقد تبلیغات، اکنون به‌ترتیب ۱۳٫۹۹ و ۱۷٫۹۹ دلار در ماه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات