نرم‌افزار جنجالی Beeper آپدیت شد؛ دیگر خبری از آی‌مسیج نیست

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
لوگو Beeper به رنگ گلبهی و بنفش روی پس زمینه ای که از تعدادی لوگو Beeper تشکیل شده
بیپر اپلیکیشن بازطراحی‌شده‌ی اندرویدی خود را با قابلیت‌های جدید معرفی کرد.
تبلیغات

بیپر در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود اعلام کرد که بیپر مینی (اپلیکیشن آی‌مسیج اندروید) را از گوگل پلی حذف کرده و حالا به‌دنبال ساخت اپلیکیشن پیام‌رسان همگانی است. بیپر اکنون توجه خود را به اپلیکیشن اصلی‌اش معطوف کرده است و از امروز آن را در اختیار کاربران نسخه‌ی بتا قرار خواهد داد؛ نسخه‌ی جدید بیپر برای اندروید کاملاً متفاوت از نسخه‌ی قبلی است.

بیپر جدید بسیار مدرن‌تر شده اما پایه و اساس آن بر بیپر مینی استوار است. برای استفاده از نسخه‌ی جدید بیپر تنها کافی است آن را از پلی‌ استور دانلود کنید.

نسخه‌ی جدید بیپر اندروید با تم آبی ارائه می‌شود و از نظر سرعت بارگذاری پیشرفت زیادی داشته است و چت‌ها را به‌سرعت باز می‌کند؛ یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش سرعت بیپر ذخیره‌کردن چت‌ها به‌صورت محلی است.

تنظیمات ظاهری بیپر ازجمله تغییر رنگ و نوع نمایش پیام‌ها

نسخه‌ی اندروید Beeper قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای نمونه کاربران می‌توانند در حین نصب بیپر، از اسکنر QR اندروید برای اتصال نسخه‌ی اندرویدی به نسخه‌ی دسکتاپ استفاده کنند.

یکی از قابلیت‌های نسخه‌ی اندرویدی بیپر پشتیبانی از حباب‌های چت و سازگاری با حالت چندصفحه‌ای در Chrome OS، گوشی‌‌‌های تاشدنی، تبلت شیائومی، تبلت سامسونگ و دیگر تبلت‌ها است.

یکی از ویژگی‌های جدید نسخه‌ی اندرویدی بیپر، امکان اتصال به پیام‌رسان‌های جدید است؛ این ویژگی قبلاً تنها در نسخه‌ی دسکتاپ امکان‌پذیر بود. بیپر، بخش جست‌وجو را به‌صورت بسیار کاربردی بهبود بخشیده است به‌طوری که کاربران از این پس می‌توانند هم به جست‌وجوی پیام‌ها در مکالمات فردی بپردازند و هم پیام‌های مورد نظر را در تمام شبکه‌های اجتماعی متصل جست‌وجو کنند.

متصل نمودن نسخه‌ی اندرویدی بیپر به سایر پیام‌رسان‌ها
Beeper

بسیاری از ویژگی‌های نسخه‌ی جدید بیپر دقیقاً مشابه با نسخه‌ی قبلی است؛ اما یک تفاوت چشمگیر دارد و آن عدم پشتیبانی از آی‌مسیج است. فعلاً تنها بیپر مینی از آی‌مسیج پشتیبانی می‌کند؛ بااین‌حال بیپر اعلام کرده که امکان پشتیبانی از آی‌مسیج به‌ مرور زمان به اپلیکیشن اصلی نیز اضافه خواهد شد.

پایان پشتیبانی از آی‌مسیج تنها قابلیت حذف‌شده‌ی نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن بیپر نیست؛ ویژگی‌هایی همچون تگ‌کردن افراد با @، مشاهده‌ی لیست افرادی که به پیام‌ها واکنش نشان داده‌اند و زمان‌بندی ارسال پیام نیز در این نسخه به‌چشم نمی‌خورند. بیپر اعلام کرده است که این ویژگی‌ها در به‌روزرسانی‌های آینده به نسخه‌ی اندرویدی افزوده خواهند شد.

اکنون فقط کاربران نسخه‌ی بتای بیپر می‌توانند به ویژگی‌های جدید نسخه‌ی اندرویدی دسترسی داشته باشند؛ اما به‌زودی این قابلیت‌ها دردسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت.

دسترسی به نسخه‌ی استاندارد اپلیکیشن بیپر فقط از طریق دریافت دعوت‌نامه امکان‌پذیر است. بیپر اعلام کرد که اشتراک پولی این اپلیکیشن در‌ آینده‌ای نزدیک فعال خواهد شد؛ اما هنوز هزینه‌ی اشتراک مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات