تشدید رقابت با اسپاتیفای؛ هزینه اشتراک Tidal ارزان شد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
سرویس استریم موسیقی Tidal
سرویس استریم موسیقی تایدل برای رقابت بهتر با اسپاتیفای و اپل موزیک هزینه‌ی اشتراکش را ارزان کرد.
تبلیغات

تایدل متوجه شده است که افراد نمی‌خواهند برای بهترین کیفیت موزیک بیشتر از ۲۰ دلار در ماه حق اشتراک پرداخت کنند. این پلتفرم از ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) در ایالات متحده دو طرح HiFi و HiFi Plus را با هم ترکیب می‌کند و با قیمت طرح HiFi که ۱۰٫۹۹ دلار در هر ماه بود، ارائه می‌دهد.

مدل اشتراک جدید و ساده‌تر تایدل شامل همه‌ی امتیازات طرح پلاس (FLAC با وضوح بالا، استاندارد Dolby Atmos و موارد این چنینی) است. مشتریان هر دو طرح، در آوریل به طرح جدید منتقل می‌شوند.

تایدل اعلام کرد هر کاربری که از طرح ادغام با برنامه‌ی متفرقه‌ی DJ در ۹۰ روز گذشته استفاده کرده باشد باید ماهانه ۹ دلار اضافه بپردازند مگر اینکه اشتراک خود را برای حذف این گزینه تنظیم کند.

برنامه‌های دانشجویی با نرخ فعلی ۴٫۹۹ دلار در ماه باقی می‌مانند، اما تخفیف نظامی و اشتراک اول حذف می‌شود.

طرح Tidal Free نیز برای همیشه از بین می‌رود. تایدل در صفحه‌ی پشتیبانی خود با تشریح جزئیات این تغییرات نوشت: «از ۱۰ آوریل ۲۰۲۴، کاربرانی که در برنامه‌ی Tidal Free بودند، برای ادامه‌ی بهره‌مندی از خدمات تایدل باید اشتراک بخرند.»

Apple Music و Amazon Music Unlimited موسیقی بدون افت کیفیت را به عنوان بخشی از اشتراک‌های اصلی پایه‌ی خود ارائه می‌دهند و ۱۰٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارند. تایدل برای از‌دست‌ندادن مشتری‌های خود در بازار و رقابت با اسپاتیفای این تغییرات را معرفی کرده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات