فروشگاه اپلیکیشن Setapp برای رقابت با اپ استور به آیفون می‌آید

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی آیفون درحال نمایش استور Setapp پس‌زمینه‌‌ی سبز
فروشگاه نرم‌افزاری Setapp به‌زودی برای کاربران گوشی آیفون دردسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

شرکت MacPaw در بیانیه‌ای اعلام کرد که فروشگاه نرم‌افزاری Setapp را به‌صورت بتا منتشر کرده است و می‌خواهد آوریل ۲۰۲۴ (فروردرین و اردیبهشت ۱۴۰۳) آن را به‌صورت عمومی برای کاربران گوشی آیفون منتشر کند.

Setapp در حال حاضر تنها برای مک بوک دردسترس است و به کاربران اجازه‌ی دسترسی به بیش از ۲۴۰ اپلیکیشن متفرقه را با پرداخت ماهانه ۹٫۹۹ دلار می‌دهد. این فروشگاه گزیده‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی و نرم‌افزارهای طراحی را ارائه می‌کند.

Setapp در iOS همانند macOS نیازمند پرداخت حق اشتراک ماهیانه خواهد بود اما قیمت آن فعلاً مشخص نیست. مدیر بازاریابی محصول MacPaw می‌گوید قیمت‌گذاری، متناسب با تعرفه‌های استاندارد حق اشتراک خواهد بود.

به‌جای اینکه کاربران برای هرکدام از اپلیکیشن‌های مورد نظرشان پول پرداخت کنند، با پرداخت حق اشتراک ماهیانه می‌توانند آن اپلیکیشن‌ها را دانلود کنند.

در ماه ژانویه (دی و بهمن)، اپل اعلام کرد که برای پیروی از قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه‌ی اروپا (DMA) که همین ماه با انتشار iOS 17.4 اجرایی می‌شود، به کاربران آیفون در اروپا اجازه خواهد داد تا فروشگاه‌های اپلیکیشن جایگزین را دانلود کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات