مرورگر هوش مصنوعی برای گوشی‌های اندرویدی؛ Brave آپدیت شد

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو آیفون مرورگر بریو / Brave روی موبایل
دستیار هوش مصنوعی لئو با قابلیت‌های پیشرفته به نسخه‌ی اندروید مرورگر Brave اضافه شد.
تبلیغات

نسخه‌ی دسکتاپ مرورگر Brave آبان‌ماه امسال به دستیار هوش مصنوعی Leo مجهز شد، اما نسخه‌های موبایلی از آن محروم ماندند. اکنون بریو دستیار Leo را برای مرورگر اندروید نیز منتشر کرده است.

به گفته‌ی بریو، دستیار هوش مصنوعی لئو می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد، صفحات وب و ویدیوها را خلاصه کند، صفحات را ترجمه و محتوای نوشتاری طولانی ایجاد کند، رونویسی از محتوای صوتی و تصویری انجام دهد، کدنویسی کند و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را به کاربران ارائه دهد.

هوش مصنوعی مرورگر بریو می‌تواند با عملکرد کارآمد و صرفه‌جویی در زمان، راحتی زیادی را برای کارهای روزمره‌ی شما فراهم کند.

دستیار هوش مصنوعی لئو مرورگر بریو
دستیار هوش مصنوعی لئو مرورگر بریو
دستیار هوش مصنوعی لئو مرورگر بریو
دستیار هوش مصنوعی لئو مرورگر بریو

به‌طور پیش‌فرض، لئو از مدل زبانی بزرگ Mixtral 8x7B استفاده می‌کند؛ اما در صورت تمایل می‌توانید Calude Instant و Llama 2 13B را نیز انتخاب کنید. با این حال، Mixtral به شما امکان می‌دهد از دستیار هوش مصنوعی در زبان‌های دیگر از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی نیز استفاده کنید. شما می‌توانید از Leo حتی بدون ورود به سیستم استفاده کنید و این دستیار چت‌های شما را ثبت نخواهد کرد.

دستیار هوش مصنوعی لئو درحال‌حاضر به‌صورت رایگان دردسترس است؛ با این حال، مرورگر بریو خدمات Leo Premium را نیز معرفی کرده. نسخه‌ی اشتراکی با هزینه‌ی ۱۴٫۹۹ دلار در ماه، قابلیت‌های بیشتری دارد.

به‌گفته‌ی بریو، انتشار خدمات Leo با نسخه‌ی ۱٫۶۴ مرورگر آغاز شده و ممکن است چند روز طول بکشد تا این قابلیت دردسترس همه قرار بگیرد. تا آن زمان، مطمئن شوید که برنامه را به آخرین نسخه به‌روزرسانی می‌کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات