زبان فارسی به نرم‌افزار حرفه‌ای PowerToys ویندوز اضافه شد

جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت پاورتویز
نرم‌افزار حرفه‌ای PowerToys که برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ دردسترس است، در نسخه‌ی جدید از زبان‌های فارسی و عربی پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

رهبر تیم PowerToys مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای در گیت‌هاب می‌گوید جدیدترین نسخه‌ی این نرم‌افزار حرفه‌ای با پشتیبانی از «ترجمه‌ی فارسی» دردسترس قرار گرفته است.

PowerToys که توسط مایکروسافت توسعه یافته، مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای را دردسترس کاربران ویندوز قرار می‌دهد.

به‌لطف PowerToys می‌توان قابلیت‌های جدیدی به ویندوز اضافه کرد یا یک‌سری از قابلیت‌های پیش‌فرض را تغییر داد تا بهینه‌تر و بسیار بهتر شوند. PowerToys افزون‌بر ویندوز ۱۱ برای ویندوز ۱۰ هم دردسترس است.

بر اساس گفته‌ی رهبر PowerToys، نسخه‌ی جدید این‌ نرم‌افزار بیشتر روی ثبات و بهبودهای کلی تمرکز دارد و افزون‌بر فارسی، حالا از عربی هم پشتیبانی می‌کند. PowerToys جدید ممکن است یک‌سری باگ‌ها داشته باشد که به‌زودی رفع خواهند شد.

به‌لطف اضافه‌شدن زبان فارسی، حالا کاربران ایرانی PowerToys می‌توانند ساده‌تر از این نرم‌افزار استفاده کنند. در بررسی اولیه موفق به پیداکردن بخش فارسی PowerToys نشدیم و این یعنی احتمالاً تغییرات هنوز به‌صورت گسترده اعمال نشده‌اند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی اضافه‌شدن زبان فارسی به PowerToys دارید؟ آیا تاکنون از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات