یوتیوب تبلیغات کم‌تر و طولانی‌تری در تلویزیون‌ها نمایش می‌دهد

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آیکون لوگو یوتیوب / YouTube / یوتوب روی نمایشگر آیفون
یوتیوب گفته است که تلاش می‌کند تعداد تبلیغات را در تلویزیون‌ها کاهش دهد اما زمان نمایش آن‌ها طولانی‌تر خواهد شد.
تبلیغات

در بیانیه‌ای کوتاه از شرکت گوگل، توضیح داده شده است که با ایجاد وقفه‌های تبلیغاتی کم‌تر در ویدیوها، زمانی که بینندگان در حال مشاهده‌ی یوتیوب از اپ‌های تلویزیونی مانند Google TV، دستگاه پخش Roku یا تلویزیون هوشمند هستند، نمایش بهتری را تجربه خواهند کرد.

گزینه‌ی اسکیپ که در حال حاضر پس از ۵ تا ۱۰ ثانیه ظاهر می‌شود، اکنون ممکن است یک دقیقه طول بکشد؛ اما، پس از مشاهده‌ی آن تبلیغ طولانی‌تر، وقفه‌های تبلیغاتی کمتری در سراسر ویدیو دیده می‌شود.

خود یوتیوب حتی مستقیماً به کاربران می‌گوید که وقفه‌های تبلیغاتی کمتری در ادامه‌ی ویدیو نشان داده خواهد شد.

یوتیوب بیان می‌کند که این کار، بر اساس نظرسنجی از بینندگانی است که گفتند ترجیح می‌دهند تبلیغات به جای تقسیم در سراسر ویدیو، گروهی پخش شوند. یوتیوب این حالت از تبلیغات را به‌صورت آزمایشی در سپتامبر (شهریور و مهر) آغاز کرد.

در دوره‌ی آزمایشی بیش از نیمی از استریمرهای یوتیوب، ۲۹ درصد بازدید طولانی‌تری را قبل از وقفه در آگهی بعدی، تجربه کردند.

در کنار این موضوع، YouTube Shorts در تلویزیون‌ها نیز شروع به نمایش تبلیغات خواهد کرد. در حالی که پلتفرم Shorts حدود یک سال است که در تلویزیون اجرا می‌شود اما فقط در گوشی و وب تبلیغات نشان داده است که می‌توان مانند سایر پلتفرم‌ها، آن‌ها را رد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات