حالا می‌توانید با ایمیل وارد واتساپ شوید

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو واتساپ روی نمایشگر گوشی
اکنون می‌توانید با استفاده از ایمیل و بدون نیاز به SMS، وارد حساب کاربری واتساپ شوید.
تبلیغات

واتساپ در حال ارائه‌ی به‌روزرسانی جدیدی است تا به کاربران اجازه دهد حساب خود را به آدرس ایمیل لینک کنند. در نتیجه کاربران می‌توانند در واتساپ با استفاده از تأیید ایمیل به‌جای پیامک، احراز هویت انجام دهند. این ویژگی قبلاً در نسخه‌ی بتای واتساپ در دسترس بود ولی حالا همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

آن‌طور که WABetaInfo می‌نویسد، نسخه‌ی ۲۳٫۲۴٫۷۰ واتساپ برای گوشی آیفون که امروز در اپ استور منتشر شد، ویژگی تأیید ایمیل را اضافه می‌کند. این گزینه جایگزین تأیید پیامک نمی‌شود، اما زمانی که کاربران در منطقه‌ای بدون پوشش شبکه‌ی تلفن همراه هستند و باید به حساب کاربری واتساپ خود وارد شوند، به‌عنوان یک راهکار جایگزین عمل می‌کند.

برای اضافه کردن آدرس ایمیل به حساب کاربری واتساپ، در گوشی روی تب Your Profile کلیک کنید، منوی Account را انتخاب کنید و روی آدرس ایمیل ضربه بزنید. واتساپ توضیح می‌دهد که آدرس ایمیل تنها برای دسترسی به حساب کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای سایر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که آدرس ایمیل تنها برای احراز هویت استفاده می‌شود، بنابراین برای استفاده از واتساپ هنوز به یک شماره تلفن معتبر نیاز خواهید داشت.

واتساپ در حال توسعه‌ی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌جای شماره تلفن، یک نام کاربری تنظیم کنند که بتوان آن را با دیگران به اشتراک گذاشت، اما این ویژگی هنوز دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات