دیزنی پلاس نام سرویس استریم محتوای دیزنی خواهد بود

جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
دیزنی پلاس نام سرویس استریم محتوای اختصاصی دیزنی است که سریال‌های جذابی از جمله اسپین‌آف جنگ ستارگان و سریال Loki از آن پخش خواهد شد.
تبلیغات

دیزنی ساعاتی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که سرویس استریم محتوای اختصاصی این شرکت، قرار است «دیزنی پلاس» نامیده شود؛ سرویس استریمی که طبق گفته‌ها، اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی در ایالات متحده‌ی آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت.

این شرکت در کنار اعلام نام رسمی سرویس استریم خود، از نام دو سریال مهم که قرار است از طریق +Disney پخش شوند نیز رونمایی کرد؛ طبق ادعای دیزنی، دومین اسپین‌آف از دنیای استار وارز با بازی دیه‌گو لونا در نقش شخصیت کاسیان اندور که وقایع آن پیش از فیلم Rogue One: A Star Wars Story اتفاق می‌افتند، از طریق دیزنی پلاس پخش خواهد شد. 

دیزنی همچنین اعلام کرده که سریال Loki نیز قرار است از طریق سرویس استریم این شرکت پخش شود؛ این سریال به‌طور مستقل، داستان شخصیت لوکی را از دنیای سینمایی مارول بیان می‌کند؛ شخصیتی که ایفای نقش آن بر عهده‌ی تام هیدلستون است. 

در کنار این سریال‌ها، دیزنی پلاس آثار دیگری را نیز برای پخش دارد که از میان آن‌ها می‌توان به سریال The Mandalorian اشاره کرد که داستان آن قرار است روی یک تفنگ‌دار تنها که در دنیای خارج از کهکشان قرار دارد، متمرکز باشد. همچنین پخش‌شدن سریال‌هایی بر اساس فیلم‌های محبوب «شرکت هیولاها» و «دبیرستان موزیکال» نیز از طریق دیزنی پلاس تایید شده است.

تمامی این موارد نشان می‌دهند که دیزنی در پی آن است تا با بهره‌گیری از فرنچایزهای مجبوب فعلی‌اش، توجه بینندگان را به سرویس استریم محتوای اختصاصی خود، جلب کند. باید دید که سرویس دیزنی پلاس می‌تواند تا چه حد پروژه‌ی موفقیت‌آمیزی باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات