به‌کمک موتور جست‌و‌جو گوگل و مرورگر کروم، تخفیف بگیرید!

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگو گوگل روی ساختمان شیشه‌ای روز روشن
گوگل با معرفی ویژگی‌های جدید در مرورگر کروم، به شما برای یافتن تخفیف‌ها و کارت‌های اعتباری و سایر ابزارهای خرید محصول کمک می‌کند.
تبلیغات

بر‌اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی گوگل، این غول فناوری صفحه‌ای اختصاصی برای معاملات به موتور جست‌و‌جو اضافه می‌کند و در همین حال، مرورگر کروم نیز به ابزاری برای یافتن کدهای تخفیف تبدیل می‌شود و اطلاعات دقیق از قیمت اقلام را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صفحه‌ای به نام جست‌و‌جوی معاملات طراحی شده است تا به کاربران کمک کند محصولاتی که از سراسر وب در حال فروش هستند، در مکانی مشخص پیدا کنند. این صفحه معاملات را در دسته‌بندی‌هایی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی و لوازم زیبایی نمایش می‌دهد.

همچنین، کاربر می‌تواند تخفیف‌های مختلف را در فروشگاه‌های بزرگ و خرده‌فروشی‌های لوکس حاوی چند برند و فروشگاه‌های محلی پیدا کند.

A view of purchasing items in the Chrome browser

کاربران می‌توانند تخفیف‌ها را بر‌اساس دسته‌بندی اختصاصی بررسی کنند و از تحفیف‌های درنظرگرفته‌شده در فروشگاه‌های مدنظر خود نیز با‌خبر شوند. بر این اساس هر‌آنچه می‌پسندید، با کلیک روی آن می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره‌اش کسب کنید یا به سایت آن منتقل شوید. گوگل می‌گوید که اگر به حساب گوگل خود وارد شده باشید، این صفحه آنچه معمولاً دوست دارید بخرید، در نظر می‌گیرد.

برای دسترسی به صفحه‌ی جدید، باید واژه‌های مخصوص فروشگاه را جست‌و‌جو کنید یا اگر به‌دنبال محصول خاصی مانند کفش هستید، دسته‌هایی مانند فروشگاه‌های کفش ورزشی را می‌توانید ببینید.

گوگل اعلام کرد که مرورگر کروم اکنون می‌تواند کدهای تخفیف را نیز به‌روزرسانی کند. از امروز، کروم هنگام بازکردن تب جدید، محصولاتی که اخیراً در وب‌سایت‌های خرید مشاهده کرده‌اید، در آیکون تاریخچه‌ی جست‌و‌جو به شما نشان می‌دهد و شما را از تخفیف آن کالا باخبر می‌سازد.

افزون‌براین، هنگامی‌که از صفحه‌ی محصولی در وب‌سایت خرید بازدید می‌کنید، روی نماد برچسب تخفیف جدید در نوار آدرس کروم می‌توانید کلیک کنید تا کدهای کوپن موجود را ببینید.

 resume browsing icon on the Chrome browser page to find discounts

گوگل بخش تاریخچه‌ی قیمت را نیز به کروم اضافه می‌کند. هنگامی‌که این اطلاعات آماری در وب‌سایت فروشگاه در‌دسترس باشد، تاریخچه‌ی قیمت در نوار آدرس کروم مشخص می‌شود. با کلیک روی آن، نمودار تاریخچه‌ی قیمت تا ۹۰ روز گذشته و محدوده‌ی قیمت رایج برای محصول در همان صفحه مشاهده‌کردنی است.

علاوه‌بر‌این، گوگل به کاربر کمک می‌کند تا از اعلام کاهش قیمت از‌طریق جست‌و‌جو و مروگر باخبر شود. حین جست‌و‌جو با گوشی در‌کنار هر محصول آیکونی شبیه‌ به زنگوله قرار می‌گیرد تا هنگامی‌که خرده‌فروشان در سراسر وب تخفیفی برای کالا در نظر می‌گیرند، ازطریق ایمیل و نوتیفیکیشن آن مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات