نسخه وب رایگان فتوشاپ از دسترس خارج می‌شود

پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو فتوشاپ / Adobe Photoshop روی مانیتور ایسوس
ادوبی هوش مصنوعی را به نسخه‌ی وب فتوشاپ اضافه کرده است. هم‌زمان با این تغییر، پشتیبانی از نسخه‌ی وب رایگان به‌پایان رسید.
تبلیغات

ادوبی بامداد امروز در جریان برگزاری رویداد Code Conference 2023 اعلام کرد که نسخه‌ی وب فتوشاپ سرانجام از فاز آزمایشی خارج شده و نسخه‌ی پایدار از همین‌حالا قابل استفاده است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، ادوبی پشتیبانی از نسخه‌ی رایگان و محدود را نیز به‌پایان رسانده است.

بر اساس بیانیه‌ مطبوعاتی ادوبی، نسخه‌ی وب فتوشاپ با تمامی مرورگرها سازگاری دارد. در این نسخه نه‌تنها می‌توانید تصاویر را بسازید و ویرایش کنید، بلکه امکان بازکردن تمامی فایل‌هایی که قبلا با فتوشاپ ساخته شده‌اند نیز فراهم است.

کاربران نسخه‌ی وب فتوشاپ می‌توانند مستقیماً به ابزارهایی مثل Generative Fill و Generative Expand که بر پایه‌ی هوش مصنوعی فایرفلای توسعه داده شده‌اند، دسترسی پیدا کنند. این سرویس‌ها به شما امکان می‌دهند که تصاویر را با یک کلیک گسترش دهید. سایر ابزارها، حذف خودکار برخی از بخش‌های تصویر را امکان‌پذیر می‌کنند.

نسخه‌ی تحت وب فتوشاپ رابط کاربری سرراست و بازطراحی‌شده‌ای دارد. نسخه‌ی وب، اشتراکی است؛ اما می‌توانید آن را به‌مدت هفت روز به‌صورت رایگان استفاده کنید. برای استفاده از نسخه‌ی وب فتوشاپ، وارد سایت ادوبی شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات