هوش مصنوعی در ادوبی ایلاستریتور؛ با دستور متنی رنگ‌ تصاویر را اصلاح کنید!

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طراحی با Procreate و آیپد پرو ۲۰۲۱ M1
ادوبی می‌گوید هوش مصنوعی فایرفلای به نرم‌افزار ایلاستریتور اضافه شده است تا تغییر رنگ تصاویر ازطریق دستور متنی امکان‌پذیر شود.
تبلیغات

ادوبی سال گذشته ابزاری به نام فایرفلای (Abode Firefly) تولید کرد که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی تصویر می‌سازد. این ابزار مدتی پیش به فتوشاپ اضافه شد تا کاربران بتوانند ویرایش تصویر را به‌لطف هوش مصنوعی ساده‌تر انجام دهند.

ادوبی در بیانیه‌ای می‌گوید فایرفلای به اپلیکیشن Illustrator نیز اضافه شده است. به‌لطف این تغییر، طراحان می‌توانند ازطریق دستورهای متنی ساده رنگ‌های مختلف را روی تصویر اعمال کنند.

تغییر رنگ تصاویر با هوش مصنوعی فایرفلای

بر‌اساس گزارش تک‌ریدار، Generative Recolor اولین ابزاری است که بر‌پایه‌ی فایرفلای توسعه داده شده است و کاربران ایلاستریتور ازاین‌پس می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. این ابزار ساخت و ذخیره‌ی تم‌های سفارشی و تغییر رنگ بخش‌های مختلف تصویر را ازطریق دستور متنی امکان‌پذیر می‌کند.

هوش مصنوعی در ادوبی ایلاستریتور

فایرفلای در حالی برای ایلاستریتور منتشر می‌شود که ادوبی چند روز پیش سرویس اکسپرس را به نسخه‌ی سازمانی فایرفلای اضافه کرده بود. ادوبی با تمام توان در تلاش است هوش مصنوعی را به سرویس‌های محبوبش اضافه کند.

قابلیت Generative Recolor فعلا به‌صورت آزمایشی منتشر شده است و احتمالاً به‌زودی در قالب نسخه‌ی نهایی منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات