چت‌بات بینگ از طریق کیبورد SwiftKey در دسترس کاربران گلکسی سامسونگ قرار می‌گیرد

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آپدیت Swiftkey
کیبورد SwiftKey به‌طور پیش‌فرض با لانچر One UI سامسونگ ادغام شده است و هوش مصنوعی بینگ را دردسترس میلیون‌ها کاربر گوشی‌های گلکسی قرار می‌دهد.
تبلیغات

به‌روزرسانی اخیر SwiftKey، امکان دسترسی به چت‌بات هوش مصنوعی بینگ را اختیار کاربران این کیبورد مجازی قرار می‌دهد. اکنون ابزار جست‌وجوی مبتنی‌بر چت‌بات OpenAI به‌طور خودکار تقریباً دردسترس همه‌ی کاربران گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ قرار گرفته است.

دستگاه‌های گلکسی سامسونگ از اندروید و رابط‌ کاربری One UI استفاده می‌کنند. اکنون صفحه‌کلید SwiftKey به‌طور پیش‌فرض با این لانچر ادغام شده و این یعنی هوش مصنوعی مایکروسافت به‌طور مستقیم دردسترس میلیون‌ها کاربر گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ قرار گرفته است.

کیبورد SwiftKey مجهز به هوش مصنوعی بینگ در One UI

مایکروسافت روز گذشته خبر به‌روزرسانی جدید SwiftKey را در توییتر اعلام کرد و گفت نسخه‌ی ۹٫۱۰٫۱۱٫۱۰ طی روزهای آینده برای کاربران سامسونگ دردسترس قرار خواهد گرفت. ویژگی جدید Bing AI اواسط آوریل برای کاربران SwiftKey ارائه شد و حتی نسخه‌ی iOS آن نیز بار دیگر ازطریق اپ‌استور دردسترس کاربران آیفون قرار گرفت.

به گزارش ورج، کاربران دستگاه‌های گلکسی که تمایلی به استفاده از هوش مصنوعی بینگ ندارند همچنان قادر خواهند بود از کیبورد پیش‌فرض سامسونگ استفاده کنند. بدین‌منظور باید به مسیر Settings > Languages and Input > On-Screen Keyboard رفته و کیبورد موردنظرتان را انتخاب کنید. ازطرف دیگر گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ به‌دنبال تغییر قرارداد سه میلیارد دلاری خود با گوگل است و قصد دارد بینگ را به‌عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض در گوشی‌ها و تبلت‌هایش انتخاب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات