تلگرام باز هم واتساپ را به تمسخر گرفت

یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
آیکون لوگو تلگرام Telegram در صفحه اصلی اپلیکیشن
حساب توییتری پیام‌رسان تلگرام به‌طور غیرمستقیم گفته که مالکیت متا (فیسبوک سابق) باعث می‌شود واتساپ پیام‌رسانی ترسناک باشد.
تبلیغات

تلگرام و واتساپ هیچ تمایلی ندارند که رابطه‌ی پرتنش خود را پایان دهند. در جدیدترین نمونه از پست‌های طعنه‌آمیز، تلگرام میم جدیدی در توییتر منتشر کرده است. در این تصویر گفته می‌شود که کاربران باید از اینکه واتساپ توسط متا (فیسبوک سابق) مدیریت می‌شود، هراس داشته باشند.

میم تلگرام برای تمسخر واتساپ گربه لوگو WhatsApp

تلگرام پیش‌تر بارها واتساپ را به تمسخر گرفته است. واتساپ در حال حاضر پراستفاده‌ترین پیام‌رسان دنیا محسوب می‌شود، اما محبوب‌ترین نیست. تلگرام قابلیت‌های پرتعدادتر و پرکاربردتری دارد و حتی در زمانی که واتساپ در ایران فیلتر نبود، محبوبیت بیشتری داشت.

مدتی قبل پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، امنیت واتساپ را زیر سؤال برد. همچنین زمان زیادی نگذشته بود که رئیس واتساپ با اتکا بر یکی از مقالات وب‌سایت وایرد، گفت تلگرام امنیت ندارد. البته تلگرام با ذکر دلیل، آن مقاله را زیر سؤال برد.

تلگرام افزون‌بر فراهم‌کردن بستری برای چت‌های دونفره و گروهی، ساخت کانال را نیز امکان‌پذیر می‌کند و در نسخه‌ی رایگان میزبان قابلیت‌های پرشماری است. این پیام‌رسان نسخه‌ی اشتراکی نیز دارد که با تهیه‌ی آن محدودیت آپلود فایل کاهش می‌یابد و یک‌سری مزایای اختصاصی مثل ایموجی‌های متحرک ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات